تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه سپاه در پی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس

خبرگزاری تسنیم: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و تقبیح جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن و زخمی کردن فلسطینی‌های نوار غزه در روز نکبت، این توطئه‌های شیطانی را عامل تعمیق وحدت امت اسلامی و سرعت یافتن تحقق وعده برچیده شدن طومار اشغالگران قدس شریف دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

اقدام گستاخانه و شرورانه رئیس‌جمهور رژیم ضد بشری آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی که جسارت به قبله اول مسلمین و امت اسلامی است، نه‌تنها به تحکیم بنیان‌های پوشالی رژیم صهیونیستی و تضمین امنیت برای اشغالگران صهیونیست منجر نخواهد شد ، بلکه موج جدیدی از مبارزه با آمریکا و خشم و نفرت علیه حامیان این حرکت وقیحانه را فراتر از منطقه رقم خواهد زد.

این بیانیه می‌افزاید:

این اقدام شیطانی که بدون توجه به مخالفت‌های جهانی صورت پذیرفته است، مرحله‌ای نوین از شکل‌گیری بحران‌ها و تنش‌های منطقه‌ای علیه سیاست‌ها و راهبردهای کاخ سفید را یادآور و درعین‌حال شکل‌گیری کابوسی است که صهیونیست‌ها برای فرار از آن راهی جز زندگی در پناهگاه‌ها نخواهند داشت.

این بیانیه با تأکید بر اینکه" بی‌تردید حمایت جبهه مقاومت اسلامی و ملت‌های حق‌طلب ،آزادی‌خواه و ظلم‌ستیز دریاری بخشی به ملت فلسطین و رزمندگان و مجاهدان انتفاضه قدس، ازاین‌پس ابعاد و گستره‌ای وسیع‌تر خواهد یافت"خاطرنشان کرده است:

انتفاضه فلسطین به آمریکایی‌ها و حامیان اقدام شیطان بزرگ در انتقال سفارت آمریکا به قدس نشان خواهد داد، آنچه فراتر از تخیلات، واقعیت آینده سرزمین مقدس فلسطین است، اخراج قطعی اشغالگران و مجازات حتمی حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آنان به‌ویژه سردمداران کاخ سفید است.

این بیانیه در پایان با محکومیت شدید اقدام حماقت‌آمیز امریکا در انتقال سفارت خود از تل‌آویو به بیت‌المقدس و نیز تقبیح جنابت همزمان صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن و زخمی کردن بیش از 2000 تن از فلسطینی‌های نوار غزه در روز نکبت و هفتادمین سال اشغال فلسطین تأکید کرده است :

بی‌تردید جنایت صهیونیست‌ها در به خاک و خون کشیدن راه‌پیمایی حق بازگشت در نوار غزه که با چراغ سبز آمریکا و به‌منظور نشان دادن مشت به‌اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی ‌به انتفاضیون صورت پذیرفته است، هرچند یک اتفاق نکبت‌بار و مصیبت بزرگ است اما شرایطی را فراهم می‌آورد که امت اسلامی و جبهه مقاومت ،پاسخ گستاخی به مقدسات مسلمین و اولین قبله آنان را در دستور کار قرار دهند و تحقق وعده برچیدن طومار اشغالگران را سرعت بخشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه سپاه در پی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..