تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سربلندی «آنام» در پایان‌بندی تاثیرگذار/ قصه‌هایی که درست روایت شدند

یک منتقد تلویزیون گفت: مجموعه تلویزیونی «آنام» با یک پایان‌بندی خوب و درست و تاثیرگذار سربلند بود و توانست همراهی و همدلی مخاطبانش با قهرمان‌های سریال و رضایت آنها را کسب کند.

به گزارش سینماخبر«جبار آذین» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: به هنگام پخش آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «آنام» بینندگان پیگیر این ملودرام خانوادگی و اجتماعی، همراه کاراکتر آرزو، برای او و مرگ مادرش مارال گریستند!

وی ادامه داد: چندی قبل به هنگام پخش قسمت‌های آغازین سریال آنام از شبکه سه سیما، یادداشتی بر آن نوشتم و به یکی از اشکال‌های آن در چگونگی روایت ماجراهای سریال و داستان‌سازی اشاره کردم، ضمن آنکه همچنان به بخشی از روایت‌های غیرشفاف و بویژه گوشه‌هایی از آنچه مارال، راوی آن است که در واقع نمی‌تواند راوی آن باشد، چون شاهد دیدار و گفتار بعضی شخصیت‌ها نبوده است و همچنین سوژه اصلی داستان سریال که حادثه تعویض دونوزادبا یکدیگر است و این موضوع در صدها فیلم و سریال هندی و ترکی و ایرانی تکرار شده، گرچه در آنام با پرداختی متفاوت همراه است، نقد دارم، ولی به گمانم در آن یادداشت، حق مطلب درباره این سریال ادا نشده و خوبی‌هایش ناگفته مانده است.

آذین افزود: چراکه تداوم پخش آن و پردازش کاراکترها و رخدادها و پخته‌تر شدن روند داستان، نشان داد که آنام به جز چند ایراد کلی، در مجموع خوب نوشته و ساخته شده و از ساختاری فکر و حساب شده برخوردار است. بازی های خوب و درست هدایت شده، گویای گزینش مناسب بازیگران برای ایفای نقش های مختلف در این مجموعه است. کارگردانی قوی شده جواد افشار که آنام برای او حرکتی رو به جلو محسوب می‌شود، تصویربرداری حرفه‌ای، تیتراژ خوب و آوای دلنشین احسان خواجه امیری از امتیاز‌های این سریال است.

وی تاکید کرد: یکی از معضلات همیشگی سریال‌های ایرانی، پایان‌بندی بد و سطحی و تحمیلی مجموعه‌هاست که آنام در این زمینه هم با یک پایان‌بندی خوب و درست و تاثیرگذار سربلند بود و توانست همراهی و همدلی مخاطبانش با قهرمان‌های سریال و رضایت آنها را کسب کند. مجموعه خوب تلویزیونی آنام که از برخی سریال‌های آنتن پرکن سیما برتراست، امتیاز با ارزشی را در کارنامه‌های تلویزیونی سازندگانش، بویژه تهیه کننده خوشنام سریال، اسماعیل عفیفه و کارگردان سختکوش و بدون حاشیه آن جواد افشار نشاند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سربلندی «آنام» در پایان‌بندی تاثیرگذار/ قصه‌هایی که درست روایت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..