تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال بیش از دو هزار اثر به رزمواره مدافعان حرم نشان از تعهد هنرمندان است

رد نشود//

به گزارش خبرنگار ایکنا، علی‌اصغر جعفری، مدیرعامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در آئین پایانی رزمواره مدافعان حرم با اشاره به برگزاری این رزمواره اظهار کرد: حرکت رزمواره مدافعان حرم در حقیقت جشنواره مدافعان حرم است، اما ما دیدیم نام جشنواره در قد و قامت مدافعان حرم نبود؛ لذا کلمه رزمواره انتخاب شد تا شان شهدای مدافع حرم حفظ شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این رزمواره حرکت تجلیل از انسان‌های بزرگ الهی بود که آگاهانه زمان را شناختند و مصلحت اسلام را فهمیدند.آنها در مقطعی که اسلام در درون و بیرون احساس خطر کردند و از حریم ولایت و امامت دفاع کردند که عزت امروز ما به دلیل وجود این عزیزان است. اگر وقت شناسی، ولایت و شهادت طلبی شهدای مدافع حرم نبود، امروز جهان اسلام معلوم نبود چه وضعیتی داشت.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: شهیدان باعث شدند امروز اسلام سربلند باشد و بقاء متبرکه حضرت زینب شکوه‌ داشته باشد. اگر این عزیزان نبودند، ما جوابی برای تاریخ نداشتیم. ایجاد داعش و تکفیری‌ها همه برای برخورد با جمهوری اسلامی بود که باید با آنها مبارزه می‌شد.

وی بیان کرد: هنرمندان در طول انقلاب هرگاه جای دفاع از عقاید و مکتب بود متعهدانه برخورد کردند و در این رزمواره نیز هنرمندان با ارسال ۲هزار و صد اثر نهضت هنری خلق کردند. در بخش مردمی 537 اثر، در بخش رسانه‌های شنیداری 510 اثر، در بخش مطبوعات، خبرگزاری‌های و پایگاه‌های خبری 460 اثر، موسیقی، سرود و نغمات آئینی 222 اثر، در بخش دیداری 170 اثر و در بخش فضای مجازی 161 اثر دریافت شد که نشان‌دهنده استقبال مهمی بود.

جعفری اظهار کرد: شکل‌گیری حرکت جمعی غیر سازمانی با احساس مسئولیت برای تجلیل از شهدا، خانواده‌ها و شهدای مدافعان حرم شکل گرفت که به همت معاونت صدای رسانه ملی بود. در بخش معاونت مجازی رسانه ملی نیز همت جدی شکل گرفت و در این حوزه نیز فعالیت‌های عمده‌ای شکل گرفت.

وی افزود: بسیج صدا و سیما نیز بخش دیداری را عهده‌دار بود. معاونت مطبوعات وزارت ارشاد نیز در بخش خبرگزاری‌ها و مطبوعات را پیگیری کردند. بخش هنری وزارت ارشاد، شورای فرهنگ عمومی، سازمان هنری و امور سینمای دفاع مقدس و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز پیشگام بودند. مجموعه این دستگاه‌ها ستاد مردمی را با عشق و علاقه ایجاد کردند.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اینکه نخستین رزمواره مدافعان حرم با تلاش‌های هشت ماهه به اینجا رسید، تصریح کرد: امیدواریم در دومین دوره این حرکت عظیم بتوانیم بخش بین‌الملل این رزمواره را فعال کنیم تا از هنرمندان جغرافیایی مقاومت بهره ببریم.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال بیش از دو هزار اثر به رزمواره مدافعان حرم نشان از تعهد هنرمندان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..