تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم ترتیل خوانی ویژه خواهران در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی ــ مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام از برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه بانوان همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان با عنوان «مائده نور» در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ از قم؛ خانم مؤذن در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این مراسم در سال جاری با محفل تفسیر آیات قرآن کریم همراه خواهد بود و محفل تفسیر این مراسم را خانم زین‌العابدینی از اساتید جامعه الزهرا (س) بر عهده‌ دارد.
مؤذن تصریح کرد: این مراسم از روز اول ماه مبارک رمضان (پنجشنبه) مصادف با ۲۷ اردیبهشت‌ماه در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها آغاز خواهد شد.
مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام ساعت شروع این مراسم را 10:45 دقیقه عنوان کرد و گفت: این مراسم تا قبل از نماز ظهر ادامه دارد.
وی با اشاره به برگزاری این آیین معنوی در تمامی روزهای ماه مبارک رمضان گفت: در این مراسم 40 مرتل و قاری خواهر عهده دار برگزاری هستند.
مؤذن یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مراسم برگزاری آن با نگرش تخصصی و رعایت نکات و قواعد تجوید و تلاوت قرآن کریم است به‌گونه‌ای که در این مراسم به‌صورت روزانه در کنار مرتلان سه داور قرآن کریم و یک استاد برجسته قرآنی بر تلاوت مرتلان نظارت دارند.
لازم به ذکر است: مراسم ترتیل خوانی «مائده نور» برای هشتمین سال متوالی است که به میزبانی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم ترتیل خوانی ویژه خواهران در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..