تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال سیلابی‌شدن مسیلها و رودخانه‌ها در غالب نقاط کشور

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با توجه به مدلها و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نیمه شمالی کشور ادامه دارد که بارشهای رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد در استانهای زیر از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود:

دوشنبه 97/2/24: خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، برخی نقاط آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، شرق کردستان، شرق کرمانشاه و غرب لرستان، دامنه‌های کوهستانی و ارتفاعات البرز در استانهای سمنان و مازندران و قزوین.

سه‌شنبه 97/2/25: خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال سمنان، جنوب آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، زنجان، ارتفاعات البرز در استانهای مازندران،گلستان و بخشهایی از مرکز اصفهان خواهد بود.

از این رو در مناطق مستعد استانهای مذکور امکان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال سیلابی‌شدن مسیلها و رودخانه‌ها در غالب نقاط کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..