تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کیک برنج نارگیلی

یکی از کیک های معروف و خوشمزه چینی، کیک برنج نارگیلی است که بشتر در جشن سال نوی چینی ها درست می شود و مورد استفاده قرار میگیرد.

مواد لازم برای کیک برنج نارگیلی  شیر نارگیل 1/4 لیوان برنج قد کوتاه یا خرده برنج  2 و 1/2  لیوان شکر 2/3 لیوان آب 2 لیوان پودر نارگیل مواد لازم برای روکش شیرین نارگیلی شکر 5 قاشق آب 1/3 لیوان نشاسته ذرت 2 قاشق

طرز تهیه کیک برنج نارگیلی

طرز تهیه کیک برنج نارگیلی

در ابتدا برنج را در اب بخسانید تا خوب نرم بشود. شیر نارگیل را درون قابلمه بریزید و هم بزنید تا جوش بیاید.بعد از اینکه شیر نارگیل کمی غلیظ شد، برنج را آبکشی کنید و درون شیر نارگیل بریزید. دو لیوان آب و شکر را به رنج اضافه کنید و به ارامی هم بزنید.

در قابلمه را بگذارید و اجازه دهید که مایعات برنج بخار شود و کمی سفت شود. وقتی نصف آب بخار شد کیک برنج را به یک قالب انتقال بدهید و دمای فر را تا 180 درجه سانتی گراد گرم کنید.

در یک شیر جوش، باقی مانده شیر نارگیل، شکر و 1/3 لیوان آب را روی حرارت باهم هم بزنید. نشاسته ذرت را با 2 قاشق آب مخلوط کنید و آن را آرام آرام به محتویات شیر جوش اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود.

سس نارگیل را روی شیر برنج داخل قالب بریزید و پهن کنید و پودر نارگیل را روی آن بپاشید. قالب را به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر قرار دهید تا روی کیک برنج کمی طلائی رنگ شود.

طرز تهیه کیک برنج نارگیلی نکات تکمیلی در مورد کیک برنج نارگیلی

کیک برنج نارگیلی جزو کیک و شیرینی – انواع کیک میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 20 دقیقه 
و زمان پخت و انتظار آن در حدود 30 دقیقه میباشد .
کیک برنج نارگیلی را می توانید در وعده میان وعده – دسر – سرو کنید .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 8 نفر مناسب میباشد .

» همچنین بخوانید :

طرز تهیه کیک شکلاتی آلمانی با لایه های کاراملی گردو و نارگیل

طرز تهیه کیک پرتقال و نارگیل

طرز تهیه کیک موز و نارگیل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کیک برنج نارگیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..