تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضوی

تحویل هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  حبیب‌الله آسوده در نشست خبری با خبرنگاران گفت: استان خراسان رضوی 185 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی هستند که تعداد 62 هزار از سایر خدمات و 123 هزار خانواده ماهیانه کمک معیشتی دریافت می‌کنند.
وی در رابطه با اینکه بانک‌های استان در سال قبل 95 درصد تسهیلات بانک‌ها در حوزه اشتغال زایی بوده است، افزود: مبلغ 134 میلیارد تومان را به محرومان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد که از این تسهیلات بانکی 7748 طرح اشتغال در سطح استان اجرایی شد و وام‌های پرداخت شده باعث شد تا 12 هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: در سال 96 هزار و 200 واحد مسکونی شهری و روستایی تحویل خانواده‌های تحت پوشش کمیته شد که 42 درصد مددجویان تحت پوشش شهری و 58 درصد روستایی هستند.

آسوده با اشاره به کمک‌های مردمی افزود: کمک‌های خوبی از مردم جمع‌آوری می‌شود که در سال قبل 23 میلیارد تومان کمک‌های مردمی از محل صندوق‌های صدقات استان جمع‌آوری شد که در استان 41 هزار حامی از 11 هزار یتیم حمایت می‌کنند و همچنین 9325 نفر هم در طرح محسنین توسط 17 هزار حامی حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در ارتباط با برنامه‌های ماه مبارک رمضان کمیته امداد گفت: شعار" بهانه‌ای برای مهربانی" از 27 اردیبهشت ماه تا 25 خرداد ماه در استان اجرا می‌شود و مردم می‌توانند جهت مشارکت در برنامه‌های ماه مبارک رمضان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب: 0105224406000، شماره کارت: 6037991899511111 و کد ussd*8877*051# نزد بانک ملی ایران ارسال کنند و همچنین کمک‌های غیر نقدی خود را به اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و ادارات زیرمجموعه این نهاد در شهرستان‌های استان تحویل دهند.

انتهای خبر//ا. آ.


نشست خبری مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..