تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ حلیم در ماه مبارک رمضان اعلام شد

نرخ حلیم در ماه مبارک رمضان اعلام شدرزاقی،رئیس اتحادیه صنف کبابی و حلیم قم در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و صرف حلیم به عنوان یکی از غذاهای ویژه و  مرسوم این ماه اظهار کرد:امسال قیمت حلیم ساده درجه یک کیلویی 12 هزار تومان و قیمت حلیم معجون درجه یک چهارده هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: امسال علی رغم افزایش قیمت مواد اولیه ی تهیه ی حلیم از جمله روغن، شکر، گندم و گوشت، اتحادیه تصمیم گرفت تا قیمت‌ها را افزایش ندهد و قیمت‌ها مانند سال گذشته تعیین شود.

رئیس اتحادیه صنف کبابی و حلیم  استان بیان کرد:نظارت مامورین بهداشت و سلامت در طول ماه مبارک رمضان بر اماکن فروش حلیم هم چون سال های گذشته تشدید می شود. 

رزاقی عنوان کرد:شهروندان  حلیم را فقط از کسبه  هایی که دارای مجوز رسمی و پروانه کسب هستند ،خریداری کنند.

وی گفت:شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن 37717573اتحادیه کباب و حلیم استان تماس بگیرند.

حلیم از غذا‌های سنتی خاورمیانه است که با گوشت و گندم پخته می‌شود. حلیم انواع مختلفی دارد و با مواد اولیه متفاوتی طبخ می‌شود. این غذا معمولا به عنوان یک صبحانه بسیار مقوی، سیر کننده و به عنوان افطاری در ایام ماه رمضان مصرف می شود. تهیه این غذا، ساده اما زمان پخت آن بسیار زیاد است.

اما برای تهیه حلیم گندم از گندم پوست‌گرفته و کوبیده‌شده، پیاز و گوشت گوساله سردست و مقداری روغن استفاده می‌شود. رنگ حلیم با افزودن ادویه‌جات مانند دارچین و شکر عوض می‌شود.

انتهای پیام/ش

نرخ حلیم در ماه مبارک رمضان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ حلیم در ماه مبارک رمضان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..