تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغین باید سنت وقف را در جامعه تبلیغ کنند

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام شرفخانی،معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، ظهر امروز همایش بزرگ ویژه مبلغین"طرح ضیافت الهی"که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی برگزار شد،گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه برنامه‌های خوبی برای امامزاده‌ها در شب‌های ماه مبارک در نظرگرفته است.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ماه مبارک رمضان افزود: با فضایی که در کشور ما به ویژه شبکه‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمن ایجاد شده است از خدا دور شدیم که ماه مبارک رمضان ماه وصل و ارتباط با خداوند متعال است.

وی با اشاره به برنامه های دشمن برای ترویج روزه خواری در جامعه بیان کرد: دشمنان مدت‌هاست به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند هویت دینی و غیرت دینی را در همه مناسبت‌ها از بین ببرند و کمپین‌هایی را آغاز کرده‌اند تا بحث روزه خواری علنی را ترویج دهند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه دشمن تلاش می کندغیرت دینی را درجامعه ازبین ببرد،تصریح کرد: دشمن برنامه ریزی کرده است تا به هویت دینی جامعه ضربه بزند و در این راستا سؤالات و شبهات در شبکه‌های مجازی منتشر می کند که مبلغان وظیفه دارند با استدلال‌های کوتاه به این شبهات پاسخ دهند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهمیت وقف در اسلام عنوان کرد: مبلغین باید موضوع وقف را در جامعه تبلیغ کنند تا شاهد گسترش این سنت حسنه والهی در کشور باشیم.

شرفخانی ادامه داد: ماه مبارک رمضان حتی برای افرادی که اهل روزه نیستند یک فضای معنوی است و این افراد در امامزاده‌ها حضور می‌یابند که باید با برپایی خیمه‌های معرفت از این ایام به خوبی بهره گرفت.

شرفخانی با اشاره به نقش امام زاده ها در گسترش معارف الهی بیان کرد:خانواده‌ها در شب‌های ماه مبارک رمضان در امامزاده‌ها حضور می‌یابند و این موضوع فرصت مناسبی برای ترویج معارف دینی است.

انتهای پیام/ ح

مبلغان با استدلال های مناسب پاسخگوی شبهات دینی دشمن باشند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغین باید سنت وقف را در جامعه تبلیغ کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..