تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلالات روانی دلیل خودکشی نوجوان زنجانی/ میانگین سن خودکشی در استان زنجان ۱۸ تا ۴۰ سال است

ساعت: 16:48 منتشر شده در مورخ: 1397/02/24 شناسه خبر: 1362698

رئیس پلیس آگاهی استان رنجان با اشاره خودکشی نوجوان زنجانی گفت: اختلالات روانی دلیل خودکشی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا  با اشاره به بحث خود کشی نوجوان زنجانی اظهار کرد: بعد از اطلاع پلیس از خود کشی نوجوان در یکی از مناطق زنجان پلیس آگاهی در محل مورد نظر حضور یافت. 

وی تصریح کرد: با بررسی پلیسی مشخص شد که در این امر هیچ بحث جنایی وجود نداشته و نوجوان دارای اختلالات روانی بوده که اقدام به خود کشی کرده است. 

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: توصیه ای که به خانواده هایی که فرزندانشان دارای اختلالات روانی هستند این است که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند چرا که در برخی مواقع امکان دارد فرزندشان به دلیل عدم شناخت از خطرات احتمالی اقدام به کارهایی بکنند که منجر به از دست دادن جانشان تمام شود.

وی با اشاره به اینکه صحنه خود کشی توسط کارشناسان به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت افزود: با تجمیع اطلاعات و بررسی ها مشخص شده که قتلی در کار نبوده است. 

رحمتی با اشاره به اینکه میانگین سن خود کشی ها در استان زنجان بین سنین 18 تا 40 سال است بیان کرد: اختلالات روانی و اختلاف خانوادگی و ناامیدی از زندگی از عواملی خود کشی در استان زنجان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلالات روانی دلیل خودکشی نوجوان زنجانی/ میانگین سن خودکشی در استان زنجان ۱۸ تا ۴۰ سال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..