تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح ضیافت الهی در ۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه آذربایجان غربی

ساعت: 14:29 منتشر شده در مورخ: 1397/02/24 شناسه خبر: 1362570

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری طرح ماه مبارک رمضان به نام «ضیافت الهی» در ۱۶ امامزاده و بقعه شاخص استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام ناصرجوانبخت در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه در ماه رمضان طرح های متفاوتی در امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان غربی برگزار می شود، گفت: مهم ترین طرح اجرایی در ماه رمضان طرح ضیافت الهی است که در ۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی، افزود: برگزاری نماز جماعت در دو نوبت، جزء خوانی قرآن کریم، کرسی و محفل انس با قرآن، برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برنامه های نیمه نخست ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان تدارک شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، بهره مندی از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، برگزاری محفل انس با قرآن، تقویت باورهای اعتقادی در جامعه، ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی را از مهم ترین اهداف طرح «ضیافت الهی» برشمرد.

وی، افزود: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی سفره های افطاری ساده، با همکاری خیرین و از محل اجرای نیات واقفان خیراندیش با هدف بهره مندی همه اقشار جامعه، طرح افطاری ساده در ایام ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان و مجتمع نان شب ارومیه برپا خواهد بود.

حجت الاسلام جوانبخت، با بیان اینکه ویژه برنامه شب های قدر درامامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود، تصریح کرد: همچنین ۱۶ مبلغ اعزامی از قم طول ایام مبارک ماه رمضان در امامزادگان و بقعه متبرکه استان حضور خواهند داشت.

وی، خاطر نشان کرد: همچنین در حاشیه امامزادگان نمایشگاه خیمه معرفت متشکل از غرفه کودک و نوجوان، همه واقف باشیم، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی برپا خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح ضیافت الهی در ۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..