تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان خرداد ماه

ساعت: 14:24 منتشر شده در مورخ: 1397/02/24 شناسه خبر: 1362559

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور خبرداد:

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: استان های مختلف باید حداقل ۷۰ درصد تسهیلات را تا آخر خرداد ماه جذب کنند تا شامل تشویق تسهیلاتی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سید ابوالفضل رضوی امروز در جلسه کارگروه تسهیلات اشتغال روستایی آذربایجان غربی گفت: استان های مختلف باید حداقل ۷۰ درصد تسهیلات را تا آخر خرداد ماه جذب کنند تا شامل تشویق تسهیلاتی شوند.

وی افزود: این استان در صورتی که موفق به اخذ ۷۰ درصد تهسیلات تا پایان خرداد ماه شوند علاوه بر ۳۰ درصد باقیمانده برای اجرای طرح اشتغال مشمول ۳۰ درصد تسهیلات تشویقی نیز می شوند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، تاکید کرد: استان هایی که ۷۰ درصد تسهیلات اشتغال اعطایی را جذب نکنند از ۳۰ درصد باقی مانده محروم خواهند شد.

وی، تصریح کرد: مدیران بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید نقش بسیار مهمی دارند چراکه ملاک عمل در این خصوص، رقم قراردادهای منعقد شده بین بانک ها و صاحبان طرح های اشتغال است.

رضوی، اظهارداشت: پیچیدگی های نظام اداری را از جمله مهمترین مشکلات پیش روی طرح های سرمایه گذاری در سطح کشوراست.

وی، با بیان اینکه مدیران باید در رسیدگی به پرونده های روستایی در سریع ترین ممکن و کمترین پیچیدگی نسبت به معرفی طرح ها به بانک ها اقدام کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به دنبال توسعه روستا، جلوگیری از بزرگ شدن شهرها و کلانشهرها و ثروتمند کردن روستاییان از طریق تولید بیشتر در مناطق روستایی باشند و تمام توان خود را در این خصوص به کار گیرند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، تاکید کرد: بی شک اعتماد به مردم برای اجرای موفق طرح های سرمایه گذاری و اشتغال زا موثر است چراکه استفاده نکردن از ظرفیت مردمی برای اجرای طرح های اقتصادی همواره برای کشور مشکل آفرین بوده ولی می توان با اجرای طرح اشتغال روستایی، این نقیصه را تا حدودی برطرف کرد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان خرداد ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..