تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر کاری بکنید بیت المقدس پایتخت فلسطین است/ ترکیه در کنار دولت و ملت دوست و برادر فلسطین خواهد بود

ساعت: 14:29 منتشر شده در مورخ: 1397/02/24 شناسه خبر: 1362626

آمریکا با این اقدام خود (انتقال سفارت به بیت المقدس) که به هیچ عنوان با انسانیت، حق، عدالت و شعور همخوانی ندارد، تمام تصمیمات سازمان ملل متحد و حتی توافقات خود را نیز نقض کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به انگلیس سفر کرده است با حضور در انجمن TURKEN لندن در ضیافتی که برای وی برگزار شده بود شرکت کرد و در سخنرانی خود با انتقاد تند از رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا در خصوص تبدیل بیت المقدس به پایتخت اسرائیل عنوان کرد:

" انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس در واقع رفتاری است که اساسی ترین اصول حقوق بین المللی، اراده جامعه بین المللی و واقعیت های اجتماعی و تاریخی را نادیده می گیرد. آمریکا با این اقدامی که به هیچ عنوان با انسانیت، حق، عدالت و شعور همخوانی ندارد، تمام تصمیمات سازمان ملل متحد و حتی توافقات خود را نیز نقض کرده است."

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: می خواهند بیت المقدس را به پایتخت اسرائیل تبدیل کنند. هر کاری که می خواهید انجام دهید. 128 کشور عقیده و دیدگاه خود را اعلام کرده اند. بیت المقدس پایتخت فلسطین است. ترکیه همواره در کنار دولت و ملت دوست و برادر فلسطین خواهد بود. در این مبارزه برحق برادران فلسطینی به هیچ عنوان آنان را تنها نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر کاری بکنید بیت المقدس پایتخت فلسطین است/ ترکیه در کنار دولت و ملت دوست و برادر فلسطین خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..