تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وظیفه مسئولان نسبت به خانواده‌های ایثارگران قدرشناسی است

ساعت: 13:10 منتشر شده در مورخ: 1397/02/24 شناسه خبر: 1362593

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: وظیفه ما نسبت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، قدرشناسی، تکریم، سپاسگزاری و ادای احترام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، هدایت مظلومی پیش از ظهر امروز در گردهمایی معاونان و روسای بنیادهای تابعه استان با گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی،دفاع مقدس، مدافع حرم و وطن اظهار کرد: شهدا با جانفشانی و نثار خون خویش نظام ما را نا ابد بیمه کرده و به انقلاب عزت و اقتدار بخشیدند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه ضیافت الله تصریح کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی، سازندگی و تجدید قوای روحی و معنوی انسان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه سرلوحه کار ما در بنیاد خدمت‌رسانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های ایثارگری است ادامه داد: کارکنان بنیاد در جایی خدمت می‌کنند که ناموس نظام است لذا با خدمات به‌موقع به جامعه ایثارگری، حرمت و قداست بنیاد در کلیه شئون باید حفظ شود.

این مسئول با اشاره به نقش آموزش و تاثیر آن در روند کار خدمت‌رسانی و پیشبرد اهداف سازمانی گفت: همکاران بنیاد برای تحقق و عملی کردن سیاست‌های بنیاد دو مقوله اشرافیت به بخش نامه‌ها و سیستم رایانه‌ای را مبنای کار خود قرار دهند.

مظلومی با اشاره به اینکه رسالت بنیاد در قبال ایثارگران اظهار داشت: امروز همه ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی را سرلوح کار خود قرار دهیم و در مقابل خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سپاسگزار باشیم و این قدرشناسی باید با عمل همراه باشد.

وی با بیان اینکه دیدار از ایثارگران جدی گرفته شود گفت: به منظور ایجاد انسجام و هماهنگی در طرح سپاس( تکریم از ایثارگران) و با تاکید استاندار مازندران دیدارها با محوریت بنیاد و مشارکت دستگاه‌ها در روز چهارشنبه هر هفته صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه سخنان خود بر قانون‌مداری و ظابطه‌مندی، ایجاد صمیمیت و روحیه نشاط در محیط کار،تمرکز‌زدایی، مکارم اخلاقی، مشارکت در کار، صداقت و راستگویی، مدیریت و برنامه‌ریزی، پاسخ به مکاتبات، هم اندیشی و همفکری، شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همکاران، تقسیم کار، مسئولیت‌پذیری، نظام آراستگی، نگرش سازمانی،خرد جمعی... تاکید کرد.

بیان مسائل و مشکلات همراه با ارائه راهکارهای مناسب، راههای تمرکز زدایی ، شیوه های کاهش مراجعات، پیگیری مصوبات و پرسش و پاسخ محور کار این گردهمایی بوده که روسا بنیادها و معاونان بنیاد شهید مازندران نظرات و دیدگاه‌های خود را در قالب پیشنهادات بیان کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وظیفه مسئولان نسبت به خانواده‌های ایثارگران قدرشناسی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..