تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد جدی پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی

ساعت: 13:06 منتشر شده در مورخ: 1397/02/24 شناسه خبر: 1362538

فرمانده انتظامی مازندران گفت: نیروی انتظامی مجری قانون و حافظ ارزش‌ها است و با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار سیدمحمود میرفیضی صبح امروز در جمع فرماندهان و مسؤولان انتظامی استان در ساری با تبریک در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان از تلاش و زحمات همه فرماندهان، مسؤولان و کارکنان انتظامی استان در حوزه قرارگاه جهادی آموزش قدردانی کرد.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان نظام بر علیه کشور، مشکلات اقتصادی و موضوع خروج امریکا از برجام بر آمادگی پلیس در مقابله با این تهدیدات تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از کالای ایرانی و برخورد با مفسدان اقتصادی گام‌های موثری برداشته است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس مجاهد مسؤول باید پاسخگو باشد، افزود: پاسخگویی به مطالبات مردمی از وظایف ذاتی پلیس است.

این مسئول ارتقاء توان عملیاتی در حوزه‌های مختلف انتظامی، ارتقاء کیفی و کمی خدمات انتظامی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و طرح مکنا، تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مقابله با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی، ارتقاء امنیت اخلاقی، مقابله با قاچاق موادمخدر، کاهش کشته‌شدگان حوادث رانندگی را از اولویت‌های پلیس در سال جاری اعلام کرد.

میرفیضی با تاکید بر مدیریت جهادی در انجام وظایف و ماموریت‌های پلیس، گفت: مدیریت جهادی الگویی از دوران دفاع مقدس است که همه فعالیت‌ها و اقدامات در فضایی برگرفته از آموزه‌های دینی و تلفیقی از اراده انسانی و اراده الهی با پیروی آگاهانه از ولی امر زمان و ولی فقیه صورت می گرفت.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری در کاهش کشته‌شدگان حوادث رانندگی در حوزه درون شهری و کسب رتبه برتر در برخورد با تخلفات راهور، افزود: باید با فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت سازمان و دستگاه‌های اجرایی نسبت به پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی اقدام کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های دشمنان نظام بر علیه کشور، ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان، تفرقه بین اقوام و طوایف و مشکلات اقتصادی را از جمله توطئه‌های دشمنان نظام برشمرد و افزود: نیروی انتظامی مجری قانون و حافظ ارزش‌ها است و با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

این مسئول با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مسائل اجتماعی بر ساماندهی و استفاده از آنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در راستای برقراری نظم و امنیت تاکید کرد.

میرفیضی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان بر حفظ حرمت این ماه معنوی، شب‌های قدر و تکریم شعائر اسلامی از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: هنجارهای دینی به ویژه عفاف و حجاب باید در محیط های عمومی با دقت بیشتری رعایت شود و با معدود افرادی که به نحو مشهودی هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد جدی پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..