تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی رغبتی شرکت های هواپیمایی کشور برای انجام پروازها از فرودگاه بجنورد

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1397/02/24 شناسه خبر: 1362627

پاسخ مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد به گلایه لغو پروازها؛

مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد، کمبود ناوگان هواپیمایی شرکت های هواپیمایی آسمان و ماهان همچنین بی رغبتی دیگر شرکت های هواپیمایی کشور برای برقراری پروازها از فرودگاه بجنورد را از علل اصلی لغو پروازها در فرودگاه بجنورد و قیمت بالای بلیط های پرواز بجنورد – تهران عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، از فرشاد ساکنی، مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد، در گفتگو با خبرنگار ما، در پاسخ به گلایه های اخیر جمعی از هم استانی ها و شهروندان بجنوردی در ارتباط با دفتر عصر اترک و درخواست پیگیری علت،  تعداد کم پروازها، لغو پروازها و قیمت بالای بلیط پروازهای بجنورد – تهران اعلام کرد: پرواز های مسیر بجنورد – تهران و بالعکس توسط دو شرکت هواپیمایی ماهان و آسمان انجام می شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه این دو شرکت هواپیمایی با کمبود ناوگان همچنین فرسودگی ناوگان و تعمیرات آنها مواجه هستند، این علل موجب شده اند تا فرودگاه بجنورد با لغو پروازها و تعداد کم پروازها مواجه باشد.

ساکنی در ادامه به بی رغبتی دیگر شرکت های هواپیمایی کشور برای برقرار پروازها در مسیر پروازی بجنورد – تهران نیز اشاره کرد و آن را از دیگر علل لغو پروازها، تعداد کم پروازها در فرودگاه بجنورد و قیمت بالای بلیط های پرواز بجنورد – تهران اعلام کرد.

به گزارش مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد، در فروردین ماه سال 97، در فرودگاه بجنورد، هشت پرواز ورودی، هشت پرواز خروجی انجام شد.

در این ماه، 365 مسافر ورودی و 417 مسافر خروجی همچنین بیش از دو هزار کیلوگرم بار  ورودی و بیش از چهار هزار کیلوگرم بار خروجی داشته ایم.

بر اساس این گزارش، در فروردین ماه سال 96 نیز در فرودگاه بجنورد، 22 پرواز ورودی و 22 پرواز خروجی انجام شد.

در این ماه هزار و 145 مسافر ورودی و هزار و 349 مسافر خروجی همچنین بیش از هشت هزار کیلوگرم بار ورودی و بیش از 10 هزار کیلو گرم بار خروجی داشته ایم.

افزون بر این، بر اساس این گزارش اعلام شده است: در فرودگاه بجنورد در فروردین ماه سال 97 در مقایسه با فروردین ماه سال 96، تعداد پرواز ورودی 63.66 درصد، تعداد پرواز خروجی 63.66 درصد، تعداد مسافر ورودی 68.1 درصد، تعداد مسافر خروجی 69 درصد همچنین میزان بار ورودی 68.5 درصد و میزان بار خروجی نیز 61.75 درصد کاهش یافته اند.

همچنین بر اساس این گزارش، در فروردین ماه سال 97، یک پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به علت بدی آب و هوا لغو شد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی رغبتی شرکت های هواپیمایی کشور برای انجام پروازها از فرودگاه بجنورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..