تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه برداری کاداستر شهری بجنورد به پایان رسید/مسیر پاسخگویی شهرداری بجنورد به مردم کوتاه شد

ساعت: 13:04 منتشر شده در مورخ: 1397/02/24 شناسه خبر: 1362530

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی و شهردار بجنورد در جمع خبرنگاران از پایان نقشه برداری کاداستر شهری بجنورد ( مرکز خراسان شمالی ) و کوتاه شدن فرآیند پاسخگویی اداری، شهرداری بجنورد به مردم خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، علی اصغر اسدی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه نقشه برداری کاداستر شهری بجنورد ( مرکز خراسان شمالی ) به پایان رسید، اظهار کرد: شهرداری بجنورد می تواند از اطلاعات این نقشه برداری انجام شده را از شبکه شمیم بهره برداری و استفاده کند.

اسدی همچنین گفت: اطلاعات وضعیت 334 هکتار از بافت فرسوده و 585 هکتار از بافت ناکارآمد شهری در بجنورد نیز در بانک اطلاعات و املاک اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ثبت و آرشیو شده اند.

وی در ادامه درباره سند تفکیکی آپارتمان ها نیز اعلام کرد: مقرر شده است سازمان نظام مهندسی استان، نقشه های تفکیکی آپارتمان ها را تهیه کند همچنین شهرداری های استان نیز بر آفریند تهیه نقشه ها نظارت در پایان کار نیز پایان کار را صادر کند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی افزود: در همین راستا، اداره کل ثبت و اسناد استان نیز بر همین اساس، سندهای مالکیتی را صادر خواهد کرد.

همچنین روح الله براتیان، شهردار بجنورد نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری بجنورد از تهیه نقشه های تفکیکی املاک در سطح شهر بجنورد و استان استقبال می کند چون فرآیند صدور اسناد ملکی و پاسخگویی به مردم سرعت بخشیده می شود.

افزون بر این، وی تصریح کرد: شهرداری بجنورد هم اکنون به نقشه برداری مصور از معابر مناطق حاشیه نشین شهر بجنورد ورود کرده است تا پس از تصویب این نقشه ها به فرآیند انجام توافقات میان شهرداری و مالکان این مناطق سرعت بخشیده شود.

براتیان در خاتمه اعلام کرد: شهرداری بجنورد همچنین کاهش فرآیند بروکراسی اداری در این مجموعه را به منظور احقاق حق مردم و سرعت بخشی به پاسخگویی به درخواست های مردمی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه برداری کاداستر شهری بجنورد به پایان رسید/مسیر پاسخگویی شهرداری بجنورد به مردم کوتاه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..