تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخواه: ترکیب اصلی تیم ملی وزنه برداری مردادماه مشخص می‌شود

برخواه: ترکیب اصلی تیم ملی وزنه برداری مرداد مشخص می شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: این دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری برای مسابقات آسیایی جاکارتا است. اسفندماه نیز حدود سه هفته یک دوره آمادگی را برگزار کردیم، از چهاردهم فروردین ماه تا امروز نیز در اردو به سر می‌بریم. وضعیت ملی پوشان مناسب است. از آخر هفته نیز تمریناتمان را در شمال کشور ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: نهم خردادماه رکوردگیری ملی‌پوشان انجام می‌شود و ترکیب اصلی مشخص و اردو‌ها مجددا آغاز می‌شود. هفت وزنه بردار اصلی و 2 وزنه‌بردار ذخیره مشخص خواهند شد. اول مرداد نیز هفت نفر اصلی معرفی می‌شوند.

برخواه اضافه کرد: همانطور که سهمیه‌های بازی‌های المپیک کاهش یافته است سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز کم شده است. در این دوره از بازی‌های آسیایی با ۷ ملی پوش راهی جاکارتا می‌شویم. ضمن اینکه در بازی‌های آسیایی می‌توانیم در وزن‌های بالا از 2 ملی‌پوش استفاده کنیم.

او درباره پیش‌بینی اش از عملکرد ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: در تلاش هستیم هر هفت وزنه بردار روی سکو قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره شانس حضور جوانان در تیم ملی بزرگسالان برای حضور درمسابقات جهانی افزود: بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در تیرماه برگزار می‌شود، نفرات برتر این رقابت‌ها را به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شوند تا فرصت حضور در مسابقات جهانی بزرگسالان را داشته باشند.

او در واکنش به کاهش سهمیه‌های وزنه برداری ایران در المپیک خاطر نشان کرد: تمرکز ما در حال حاضر روی بازی‌های آسیایی و بازی‌های جهانی است، اما معتقدم ضربه بزرگی به ورزش کشور ما با کاهش سهمیه وارد شده است. تنها ۴ سهمیه به ایران داده شده است. با توجه به اینکه وزنه برداری بانوان به تازگی راه اندازی شده است در تلاشیم فدراسیون جهانی را راضی کنیم تا با کاهش سهمیه بانوان سهمیه مردان را افزایش دهد.

انتهای پیام/

اظهارات برخواه درباره تیم ملی وزنه برداری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخواه: ترکیب اصلی تیم ملی وزنه برداری مردادماه مشخص می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..