تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاستی بزرگ در روز پیروزی شاگردان برانکو

ورزش سه: برانکو همچون بازی های قبل تیمش را با دو هافبک دفاعی به زمین فرستاد تا بتواند کنترل میانه میدان و فضای مقابل مدافعان را در دست گیرد اما احمد نوراللهی و حسین ماهینی در دقایقی از مسابقه، از پس وظایفشان بر نیامدند تا مهاجمان و هافبک های الجزیره با توانایی دریبل زنی و خلاقیت روی دروازه پرسپولیس حرکات خطرناکی را انجام دهند.

در چند صحنه، فضای مقابل مدافعان به قدری خالی بود که احساس می شد پرسپولیس بدون هافبک دفاعی یا با یک هافبک دفاعی بازی می کند! این دو، در امر توپ گیری، تکل زنی و اساسا جنگندگی که اصول بازی در این پست است، ضعیف عمل کردند تا بیش از هر زمان دیگری مشخص شود، پرسپولیس به هافبک دفاعی های بهتر و اصطلاحا قلدرتری نیاز دارد.

البته احمد نوراللهی در حملات موثر ظاهر می شد و شوت های فراوانی زد. او چند سانتر موفق نیز داشت و تلاش می کرد در حملات به عنوان یک بازیساز عمل کند. یک گل استثنایی ماحصل عملکرد شماره 8 سرخ ها بود.

همچنین نمی توان از حسین ماهینی که سال های سال به عنوان دفاع راست بازی کرده و اکنون هم در مناطق مختلف زمین به میدان می رود انتظار داشت همچون یک هافبک دفاعی صرف بازی کند. شاید بتوان گفت اگر برانکو می خواهد ماهینی را همیشه در پست هافبک دفاعی استفاده کند، می تواند او را در اردوی پیش فصل مهیای بازی در این پست کند.

برانکو نشان داده همیشه به یک هافبک دفاعی صرف که در زمین خودی باشد، برای بازپس گیری توپ تمام تلاشش را کند و موفق ظاهر شود، علاقه بسیاری دارد و سبک بازی پرسپولیس نیز این چنین بازیکنی را می طلبد. بازیکنانی نظیر کمال کامیابی نیا (با آمادگی لیگ پانزدهم) و محسن ربیع خواه که فوق ستاره نبودند اما در صورت آمادگی، پرسپولیس را به هدف دلخواه می رساندند.

الجزیره امروز به عنوان یک تیم مدافع وارد زمین شد و آن ها میل زیادی به هجوم نداشتند اما در اندک حرکات هجومی، توانستند با کارهای ترکیبی یا فردی، نوراللهی و ماهینی را دور بزنند و اقدام به شوت زنی کنند.

حالا که فصل به پایان رسیده، این را می توان با قاطعیت گفت که وضعیت هافبک دفاعی های پرسپولیس تفاوت چشمگیری با ابتدای فصل دارد. شاید بخش اعظمی از آن را بتوان به خستگی یک فصل تلاش ربط داد اما می بایست قبول کردند که آن ها نیز دچار افت شده اند و پروفسور ایوانکوویچ برای تداوم موفقیت باید فکری به حال این پست کند؛ شاید با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بازیکنی خریده شود اما مهره های فعلی نیز بهترین های ایران هستند و کیفیتشان می تواند بسیار بالاتر از این باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاستی بزرگ در روز پیروزی شاگردان برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..