تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید کیسه خون صادراتی توسط ایران و فرانسه

میشل پیترشیا روز دوشنبه در آیین افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در منطقه ویژه اقتصادی پیام در البرز، افزود: سرمایه‌گذاری این پروژه از یک و نیم سال قبل آغاز شده بود که فاز اول آن احداث انبار و بسته‌بندی بود.

وی اضافه کرد:ساخت فاز دوم نیز که شامل تجهیزات اصلی آن بود نیز از یک زمین خاکی آغاز که امروز آماده اولین تولید خود هستیم.

پیترشیا با بیان اینکه احداث این کارخانه از بزرگ‌ترین دستاوردهای شرکت فاکوفارما طی 40 سال گذشته بوده، اظهار داشت: این پروژه با همکاری متخصصان ایرانی انجام‌شده که می‌تواند تبدیل به یک الگو و نمونه شود.

آیین بهره‌برداری از مرکز تولید کیسه خون با حضور مسئولین استانی و کشوری در منطقه ویژه اقتصادی پیام اجرا شده است.

بزرگ‌ترین کارخانه تولید کیسه خون در خاورمیانه روز دوشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه با مشارکت کمپانی فرانسوی ماکوفارما و بخش خصوصی ایران با سرمایه 10 میلیون یورو و 500 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بزرگ‌ترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه توانایی تولید 10 میلیون کیسه خون در سال را دارد.

400 نفر از متخصصان ایرانی و 50 متخصص فرانسوی در این کارخانه مشغول به فعالیت خواهند شد.

این کارخانه با جدیدترین فناوری ، جزو مؤسسات برتر تولیدکننده کیسه خون در دنیا به شمار می‌رود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید کیسه خون صادراتی توسط ایران و فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..