تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هری کین: رقابت من و صلاح مانند مسی- رونالدو است

هری کین، گلزن انگلیسی تاتنهام رقابت خودش با محمد صلاح را مانند نبرد لیونل مسی و رونالدو در سالهای اخیر دانست.

به گزارش شما نیوز ، امسال و بعد از چند فصل بالاخره کفش طلای لیگ جزیره از دست هری کین خارج شده و به محمد صلاح رسید و حالا گلزن تاتنهام مدعی شد در انتظار فصل بعد و پیروز شدن در رقابت با ستاره لیورپول خواهد بود.

 

 

هری کین گفت: "من فکر می کنم رقابت من و محمد صلاح مانند مسی و رونالدو شده است. من برای چهارمین سال متوالی در کورس کفش طلا قرار داشتم و امسال موفق به زدن 30 گل هم شدم پس در سالهای بعدی نیز باید رسیدن به چنین رقمی هدف من باشد.

 

اما این ارقام هدف محمد صلاح هم خواهد بود و هر ستاره ای امیدوار است در عملکرد خود ثبات داشته باشد. برای تبدیل شدن از یک بازیکن خوب به ستاره ای بزرگ، باید ثبات داشت و صلاح که امسال عملکرد فوق العاده ای داشت، نشان داد بازیکن باکیفیتی است و باید دید او در ادامه چه کار خواهد کرد.

 

قطعا محمد صلاح با توجه به فصل فوق العاده ای که داشت لایق دریافت کفش طلا بود و من مشتاقانه منتظر این رقابت برای فصل بعد هم هستم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هری کین: رقابت من و صلاح مانند مسی- رونالدو است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..