تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار معجزه‌آسای راننده اسکوتر از مرگ +فیلم

فرار معجزه آسای راننده اسکوتر از مرگ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار معجزه آسای یک اسکوتر سوار چینی را از مرگ  حتمی به تصویر می کشد. خواب آلودگی راننده یک خودروی سواری در یکی از اتوبان های چین نزدیک بود تا مرگ این اسکوترسوار را رقم بزند. ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد که این خودروی سواری در اثر خواب آلودگی راننده ابتدا  به موانع فیزیکی وسط اتوبان برخورده کرده و  سپس به طرف دیگر اتوبان منحرف می شود. این دقیقا لحظه ای بود که اسکوتر سوار در طرف دیگر اتوبان و از مقابل در حرکت بود. ظاهرا این خودرو پیش از ورود به طرف دیگر اتوبان با یک خودروی سواری سفید رنگ نیز برخورد کرده بود.

در ادامه راننده اسکوتر که متوجه انحراف خودرو شده بود بلافاصله وارد عمل شد و توانست از این حادثه جان سالم بدر ببرد. سرانجام این خودروی سواری پس از برخورد با تیر چراغ برق کنار اتوبان متوقف شد. این حادثه در تاریخ 8 می رخ داد. هنوز مشخص نیست آیا در اثر این حادثه به کسی آسیب وارد شده است؟

بیشتر بخوانید

مراسم جشن عروسی یا صحنه میدان نبرد! + فیلم

مامور پلیس آمریکا دخترش را در مدرسه به باد کتک گرفت! + فیلم

عاقبت خرید شارژر ارزان قیمت! +تصاویر

انتهای پیام/

هوشیاری راننده اسکوتر او را از مرگ حتمی نجات داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار معجزه‌آسای راننده اسکوتر از مرگ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..