تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیپور، بمب عمل نکرده پرسپولیس (عکس)

مهاجم پرسپولیس انگیزه زیادی برای تکرار گلزنی اش مقابل الجزیره دارد.

به گزارش شما نیوز ، نیمه اول دیدار تیم های پرسپولیس و الجزیره با تساوی بدون گل به پایان رسید و سرخپوشان علی رغم برتری نسبی نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند. تیم اماراتی که با متمرکز شدن در نیمه زمین خودی و ایجاد لایه های دفاعی کار را برای شاگردان برانکو دشوار کرده اند، علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس را به خوبی مهار کرده است.


سرخپوشان که در نیمه اول نفوذ از عمق را سخت و دشوار دیدند، رو به ارسال از جناحین و بردن توپ به کانال های کناری آوردند تا بتوانند دفاع حریف را باز کنند. اما مدافعان الجزیره به خوبی روی علیپور متمرکز شده اند و فضا را از مهاجم پرسپولیس گرفته اند. علیپور که در بازی رفت زننده گل اول تیمش بود، انگیزه زیادی برای گلزنی دوباره به این تیم اماراتی دارد تا زمینه ساز صعود تیمش از این مرحله باشد. او همانند بمب عمل نکرده مترصد فرصتی است تا بتواند با نفوذ در قلب خط دفاعی و پیدان کردن روزنه زهر خودش را به حریف بریزد. نیمه اول دیدار دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.


عکس: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیپور، بمب عمل نکرده پرسپولیس (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..