تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لامبورگینی هوراکان اهدایی به پاپ، حراج شد

خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان RWD مدل ۲۰۱۸ با امضای پاپ فرانسیس طی حراجی شرکت آر.ام ساتبی در شهر موناکو با قیمت ۸۶۱,۵۷۵ دلار به فروش رسید.

معمولا خودروهایی که در حراجی به مزایده گذاشته می‌شوند ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که باعث حضور آن‌ها در چنین جاهایی می‌شوند؛ بعضی از این مدل‌ها بسیار قدیمی هستند یا نسخه سفارشی از یک مدل خاص به شمار می‌روند که همین باعث افزایش قیمت آن‌ها می‌شود. اما گاهی محصولاتی در حراجی‌ها پیدا می‌شوند که تنها با امضای شخصیت‌های برجسته، ارزشی فراتر می‌یابند و با قیمت‌های گزافی به فروش می‌رسند. مانند این کوپه سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان RWD مدل ۲۰۱۸ که در حراجی شرکت آر.ام ساتبی (RM Sotheby) در موناکو با قیمت ۸۶۱,۵۷۵ دلار به فروش رسید. لامبورگینی هوراکان با رنگ سفید و طلایی (مانند پرچم شهر واتیکان) و با امضای پاپ فرانسیس برای حراج گذاشته شده بود و قیمت اولیه پیشنهادی بین ۳۰۰ تا ۴۱۵ هزار دلار تخمین زده می‌شد؛ اما در نهایت با چنین قیمت گزافی برای مصارف خیریه به فروش رسید.

2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018

شرکت لامبورگینی در ماه نوامبر سال گذشته این خودروی سوپراسپرت را به پاپ فرانسیس هدیه داد و با رنگ سفارشی سفید و طلایی تزئین شد تا نمادی از پرچم شهر واتیکان باشد. بدنه سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان با رنگ سفید بیانکو مونوکروس و زرد طلایی جیالو تیبرینو در مرکز و اطراف پنجره‌های خودرو آراسته شد.

رنگ بیرونی خودروی سوپراسپرت ممکن است خیره‌کننده باشد؛ اما سیستم محرکه کوپه لامبورگینی هوراکان بدون تغییر باقی می‌ماند. لامبورگینی هوراکان مدل ۲۰۱۸ از پیشرانه ۵.۲ لیتری خورجینی ۱۰ سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند ۵۷۳ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. هوراکان مجهز به سیستم محرک عقب (RWD) است و می‌تواند در زمان ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد؛ این در حالی است که خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان در بهترین حالت به بیشینه سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت دست خواهد یافت. 

مقاله‌های مرتبط:

البته تمام درآمد حاصل از فروش کوپه لامبورگینی هوراکان RWD مدل ۲۰۱۸، برای مصارف خیریه استفاده خواهد شد. فروش این خودروی سوپراسپرت به نفع برخی گروه‌های خاص مصرف می‌شود؛ از جمله ۷۰ درصد این مبلغ به شهر موصل در استان نینوای عراق (که در حمله داعش کاملا ویران شد)، ۱۰ درصد به سازمان غیر انتفاعی کمک برای مردم آفریقای مرکزی، ۱۰ درصد به سازمان بین‌المللی جیکام (GICAM) و ۱۰ درصد باقیمانده به انجمن خیریه پاپ ژان بیست‌ و سوم (XXIII) اختصاص می‌یابد. 

2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018

حراجی آر.ام ساتبی در شهر موناکو فرانسه از ۲۲ اردیبهشت تا ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ انجام می‌شود و افراد زیادی برای خرید جدیدترین محصولات کلکسیونی و ارزشمند در آن حضور می‌یابند. یکی از قسمت‌های جذاب در این حراجی، ارائه خودروهای لوکس و گرانقیمت است که در بیش‌تر مواقع عواید ناشی از فروش آن‌ها به سازمان‌های خیریه اختصاص می‌یابد. خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان نیز با پیدا کردن مالک جدید، به دنبال سرنوشت جدید خود می‌رود تا بانی کمک‌های خیریه برای مردم رنج‌دیده در سراسر دنیا باشد؛ مردمی که در عراق، آفریقا و دیگر قسمت‌های دنیا به علت خشونت‌های ناشی از تعصبات مذهبی و تروریسم، بی‌خانمان می‌شوند و تنها قربانی آزادی و دموکراسی به سبک قرن بیست‌ و یک هستند.

2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018 2018 Lamborghini Huracan / خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان مدل 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لامبورگینی هوراکان اهدایی به پاپ، حراج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..