تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار گستاخانه دانش آموز با معلمش در کلاس! + فیلم

رفتار گستاخانه یک دانش آموز با معلمش در کلاس! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار گستاخانه یک دانش آموز دبیرستانی اهل تگزاس آمریکا را با معلم خود به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این دانش آموز ابتدا تمام برگه های امتحانی روی میز را روی زمین پرتاب می کند و سپس با گذاشتن دست خود روی گردن معلمش  او را به عقب  هل می دهد. "بابی سوهنگ"، معلم این دانش آموز پس از بی توجهی او به تذکراتش در خصوص استفاده نکردن از تلفن همراه در کلاس درس اقدام به توقیف تلفن همراهش کرده بود.

این نوجوان که از توقیف تلفن همراهش عصبانی شده بود خود را به میز معلم رساند و ابتدا از او خواست تا موبایلش را به او بازگرداند و سپس مرتکب عملی گستاخانه شد. این اتفاق بعدظهر روز سه شنبه و در کلاس فیزیک که بابی در آن تدریس می کرد رخ داد. بنا به گفته مدیر مدرسه خانواده دانش آموز به همراه پسر خود پس از حضور در دفتر مدرسه از معلم عذرخواهی کردند.

این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی در آمریکا منتشر گردید و با واکنش کاربران همراه بود. در حالی که بسیاری از کاربران رفتار این دانش آموز را مورد تقبیح قرار دادند، برخی دیگر نیز خونسردی این معلم را ستودند. برخی از اولیای دانش آموزان نیز با تهیه گل و هدیه و تقدیم آن به بابی از رفتار موقرانه او در مقابل گستاخی این دانش آموز تشکر کردند.

عاقبت زورگویی به یک مرد بی خانمان! +فیلم

انتهای پیام/

برخورد موقرانه معلم با یک دانش آموز گستاخ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار گستاخانه دانش آموز با معلمش در کلاس! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..