تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در تعلیم و تربیت کشور، علمِ سودمند باید تعقیب شود

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  روز دوشنبه  در دیدار هزاران نفر از معلمان  سراسر کشور ضمن تجلیل از تلاش‌ها و زحمات جامعه‌ی معلمی،کار معلمی را کاری دشوار توصیف کردند و گفتند: کار مخلصانه و برای خدا، ماندگار و موجب نجات است و زمینه‌ی کار مخلصانه در شغل معلمی، کاملاً وجود دارد.

در همین زمینه صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب گوشه ای از سخنان ایشان در این دیدار رامنتشر و به نقش  دانش سودمند جهت اصلاح آموزش و پرورش تاکید کرد.


این صفحه نوشت:"علم_نافع رهبرانقلاب: در تعلیم و تربیت کشور، علمِ سودمند، دانشِ سودمند باید تعقیب بشود. اینکه شما می گویید «آموزش و پرورش اصلاح باید گردد»، یکی از موادّ مهمّ اصلاحی، همین است که دانشی که در اینجا تعلیم داده می شود، دانش سودمند باشد؛ این جوان بتواند از این دانش، برای بهبود زندگی خود و جامعه‌اش و پیرامونیانِ خود استفاده کند؛ علم نافع این است. علم نافع، آن [علمی]است که ما را به اهدافمان نزدیک کند، حرکت ما را آسان کند، ما را پیش ببرد؛ علم نافع این است. آن چیز‌هایی که در ما روحیه‌ی حرکت ایجاد می کند، ما را شکوفا می کند، ظرفیّتهای ما را به فعلیّت میرساند، این‌ها علم نافع است. البتّه یکی از علوم نافع، آگاهی از تجربه‌های ملّی و افتخارات کشور و عبرت‌ها و درس‌های تاریخ است که این هم جزو علوم نافع است. علم نافع آن چیزی است که ظرفیّتهای ما را  شکوفا بکند؛ این هم یک نکته. ۹۷/۲/۱۹"


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در تعلیم و تربیت کشور، علمِ سودمند باید تعقیب شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..