تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدس فقط پایتخت فلسطین نیست، سینه‌ی ستبر امّت اسلام است

قدس فقط پایتخت فلسطین نیست، سینه‌ی ستبر امّت اسلام استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دسامبر سال گذشته بود که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی یک‌جانبه ضمن به رسمیت شناختن قدس اشغالی به پایتختی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که سفارتخانه خود را از تل‌آویو به این شهر منتقل می‌کند.

به دنبال این امر، اسفند ماه سال گذشته، "یسرائیل کاتز" وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی از انتقال رسمی سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به بیت المقدس در "روز نکبت" و مصادف با هفتادمین سالگرد تأسیس «رژیم جعلی اسرائیل» (۱۴ ماه می‌مصادف با ۲۴ اردیبهشت ماه) خبر داد. بر این اساس، قرار است که امروز دوشنبه مقر سفارت آمریکا از تل‌آویو به شهرک "ارنونا" در قدس منتقل شود.

به همین منظور وحید یامین‌پور فعال رسانه ای و مجری برنامه جهان آرای شبکه افق  با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به این اقدام ترامپ در قبال قدس واکنش نشان داد.

وحید یامین پور در صفحه توییتر خود نوشت:

"قدس فقط پایتخت فلسطین نیست، سینه‌ی ستبر امّت اسلام است؛
صهیونیست‌ها می‌خواهند خط تمدنی که از تهران، بغداد و دمشق می‌گذرد و به قدس می‌رسد را کور کنند ولی آنها با پای خود به مسلخ آمده‌اند. آینده‌ جهان از مواجهه تاریخی ما با "آنها" در قدس رقم خواهد خورد."

قدس فقط پایتخت فلسطین نیست، سینه‌ی ستبر امّت اسلام است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدس فقط پایتخت فلسطین نیست، سینه‌ی ستبر امّت اسلام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..