تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مامور پلیس آمریکا دخترش را در مدرسه به باد کتک گرفت! + فیلم

شلاق زدن وحشیانه دختر 14 ساله توسط پلیس در مدرسه! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه یک مامور پلیس اهل میامی آمریکا را با دختر 14 ساله اش در داخل مدرسه به تصویر می کشد. " ریموند روزاریو" 44 ساله که بخاطر بی احترامی دخترش به معلم خود به مدرسه فرا خوانده شده بود پس از حضور در مدرسه و مواجهه با دخترش دست به اقدامی عجیب زد.

این ویدئو نشان می دهد این مامور پلیس ابتدا چند ضربه به سر و صورت دخترش می زند و سپس در حالی که موهای او را گرفته با کمربند چند ضربه شلاق به پشت او می نوازد. این صحنه وحشتناک در داخل دفتر مدرسه و در مقابل چشمان چند نفر از مسئولان مدرسه رخ داد. در ادامه این دختر که از رفتار وحشیانه پدرش شرم زده شده بود به گوشه ذفتر پناه می برد و روی زمین می نشیند.

بنا به گزارش شبکه تلویزیونی NBC یکی از دو کارمند  زن حاضر در لحظه وقوع این حادثه زن بارداری بود که از نزدیک شاهد تنبیه وحشیانه این دختر توسط پدرش شد. مسئولان مدرسه با بازبینی این ویدئو در حال بررسی دقیق حادثه هستند. گفته می شود این مامور پلیس خاطی نیز از کار خود معلق شده است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

بدآموزی عجیب معلم در کودکستان آمریکایی! +فیلم

رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با زن 65 ساله +فیلم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مامور پلیس آمریکا دخترش را در مدرسه به باد کتک گرفت! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..