تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری مرد سعودی پس از شکار و ذبح ۱۲۰ مارمولک عظیم‌الجثه! +فیلم

مرد سعودی پس از شکار 120 مارمولک خاردم و ذبح آنها ویدئوی از لاشه آنها منتشر کرد که برایش دردسر ساز شد.

دستگیری مرد سعودی پس از شکار و ضبح ۱۲۰ مارمولک عظیم‌الجثه! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،شکار بی رویه مارمولک های خاردم غول پیکر در صحراهای عربستان که سعودی ها به آن "الضب" می‌گویند،این روزها به معضلی برای تهدید جان این گونه جانوری تبدیل شده است.

به دنبال همین ماجرا مردی که 120 مارمولک عظیم الجثه را شکار و ذبح کرده بود پس از انتشار ویدئویی از نتیجه کار خود، توسط ماموران حوزه مربوطه دستگیر شد.

همانطور که در فیلم زیر مشهود است، لاشه این جانوران در حالی که شکم‌هایشان دریده شده است روی یکدیگر تلنبار شده‌اند. مرد صیاد اهل منطقه برية است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

با خندان‌ترین مارمولک جهان آشنا شوید+تصاویر

شانس عجیبی که نصیب مرد بیابان‌گرد شد! +فیلم

انتهای پیام/

دستگیری مرد سعودی که 120 مارمولک غول پیکر را صید و ذبح کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری مرد سعودی پس از شکار و ذبح ۱۲۰ مارمولک عظیم‌الجثه! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..