تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی‌جی‌ای دو نسخه پهپاد جدید فانتوم 4پرو را به بازار عرضه می‌کند.

دی‌جی‌ای دو نسخه پهپاد جدید فانتوم 4پرو را به بازار عرضه می‌کند.به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دی‌جی‌ای دومین نسخه از پهپاد فانتوم 4پرو را معرفی کرد که نسبت به نسخه اول آن که در نوامبر 2016 معرفی شده بود ویژگی‌های جدیدی را دارا می‌باشد.

دومین نسخه فانتوم 4پرو از فناوری انتقال HD موسوم به آکیوسینک استفاده می‌کند در حالی که نسخه قبلی این پهپاد به سیستم انتقال تصویر لایت‌بریج مجهز بود.

سیستم آکیوسینک توانایی انتقال تصاویر به صورت دیجیتال با رزولوشن بالا و تاخیر کم را دارد. پهپاد فانتوم ۴ پرو ۲ با استفاده از این فناوری به‌صورت بی‌سیم به عینک DJI Goggles RE وصل می‌شود و از تغییر خودکار فرکانس دوگانه پشتیبانی می‌کند.
دی‌جی‌ای دو نسخه پهپاد جدید فانتوم 4پرو را به بازار عرضه می‌کند.
طبق ادعا شرکت سازنده این پهپاد، صدای تولید شونده از پهپاد نسخه جدید 60درصد کمتر از نسحه قبلی است. به جز ویژگی‌های جدید، مشخات کلی P4P V2 تغییر چندانی نسبت به P4P نداشته است. 7 کیلومتر برد، ۳۰ دقیقه پرواز مداوم، حسگر مانع پنج‌جهته، لنز CMOS بیست مگاپیکسلی یک اینچی، ضبط ویدیوی 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه، حالت عکس‌برداری پشت سرهم از اجسام غیر متحرک با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه و بدنه‌ی سفیدرنگ مشخصاتی هستند که بدون تغییر باقی مانده‌اند.

فانتوم 4پرو پلاس نیز نسخه ارتقا یافته فانتوم 4پرو نسخه 2 است که با نمایشگر 5.5 اینچی FullHD روی دستگاه ریموت عرضه می‌شود و برای افرادی که از این پهپادها در فضای باز و زیر نور آفتاب استفاده می‌کنند، مناسب است.
دی‌جی‌ای دو نسخه پهپاد جدید فانتوم 4پرو را به بازار عرضه می‌کند.
قیمت پهپاد 4پرو 2 در فروشگاه دی‌جی‌ای 1499 دلار و نسخه پلاس آن نیز قیمتی برابر 1799 دلار را دارد.

بیشتر بخوانید:
هوش‌ مصنوعی، کنترل‌کننده هواپیماهای بدون سرنشین
عجیب‌ترین و قدرتمندترین تجهیزات نظامی بدون سرنشین جهان+تصاویر

انتهای پیام/
پهپاد جدید دی‌جی‌ای با ویژگی‌های جدید به بازار آمد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی‌جی‌ای دو نسخه پهپاد جدید فانتوم 4پرو را به بازار عرضه می‌کند.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..