تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق۱۱میلیاردی ایران وچین برای اجرای طرح احیای اراضی خوزستان

وزارت جهاد کشاورزی برای تامین مالی (فاینانس) ۱۱ میلیارد یوآن به منظور اجرای فاز دوم طرح احیای اراضی خوزستان و ایلام با شرکت چینی توافق کرد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی،  مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارتخانه با اعلام این خبر گفت: این توافق برای تامین مالی (فاینانس) تجهیز و نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان و ایلام صورت گرفته است.

 محمد خالدی افزود:پس از رایزنی ها و نشست های متعدد، در جلسه مشترک مدیران معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و موسسه جهاد نصر با مدیران، مشاوران و نمایندگان شرکت آویک چین این توافق انجام شد.

وی اظهار داشت: قرار است هیات چینی از محل اجرای طرح احیای اراضی خوزستان و ایلام بازدید میدانی داشته باشند.

خالدی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه، زیرساخت های لازم برای اجرای پروژه های کشاورزی مهیا شده و اجرای این پروژه بتواند کمک موثری به افزایش بهره وری و توسعه بخش کشاورزی نماید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق۱۱میلیاردی ایران وچین برای اجرای طرح احیای اراضی خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..