تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود صنایع پتروشیمی ماهشهر را از اعتبارات عمرانی محروم کرده است

ناصر فیصلی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با وجود ۲۱ شرکت پتروشیمی، اداره کل بنادر و دریانوردی و ده‌ها شرکت حمل و نقل بندری، وضعیت جاده‌ها، ورودی‌ها و روشنایی بندر ماهشهر به هیچ عنوان خوب نیست.

وی با بیان اینکه جاده‌های ارتباطی بندر ماهشهر به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند، افزود: باعث و دلیل این وضعیت خود شرکت‌ها و صنایع هستند و متأسفانه همکاری و مساعدت خوبی در بحث ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود ندارند.

رئیس شورای شهر بندر ماهشهر بیان کرد: در بحث عمرانی اعتبارات آنچنانی نداریم و وجود شرکت‌های پتروشیمی باعث شده استان به بندر ماهشهر به عنوان یک منطقه برخوردار نگاه کرده و از اختصاص اعتبارات عمرانی به این شهر خودداری کنند.

وی ادامه داد: در بحث پرداخت عوارض آلایندگی‌ها نیز شرکت‌های پتروشیمی به غیر از یکی دو شرکت، تاکنون اقدام خاصی انجام نداده‌اند و در این راستا شهرداری بندر ماهشهر مبلغ هنگفتی از پتروشیمی‌ها طلبکار است.

فیصلی‌زاده با بیان اینکه صنایع پتروشیمی عوارض آلایندگی‌های سال ۹۰ تا ۹۴ را پرداخت نکرده‌اند، بیان کرد: در سال ۹۵ نیز تنها برخی شرکت‌ها اقدام به پرداخت این عوارض کردند و برای دریافت آن باید دست به التماس و خواهش بزنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر افزود: وجود صنایع پتروشیمی باعث ایجاد حاشیه‌نشینی و مشکلات متعدد اجتماعی و فرهنگی در بندر ماهشهر شده و با این حال نتوانسته‌اند خدمات شایسته‌ای به شهرستان ارائه کنند.

وی در پایان با انتقاد از به کارگیری و استخدام نیروهای غیر بومی در صنایع بندر ماهشهر، تصریح کرد: خدماتی نیز که صنایع پتروشیمی ارائه کرده‌اند برای کارکنان و نیروهای خودشان بوده و نمی‌توانند از این بابت منتی بر سر شهروندان و مسئولان شهرستان بگذارند. 

منبع خبر : mehrnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود صنایع پتروشیمی ماهشهر را از اعتبارات عمرانی محروم کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..