تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام بازیگران ۳۶۰ + تصاویر از امیر آقایی تا ستاره حسینی!

در سری عکس های اینستاگرام بازیگران-۳۶۰ تصاویری دیدنی از هنرمندانی همچون بهنوش طباطبایی در حال یادگیری ساز پیانو و دلتنگی جوانه دلشاد برای عمویش را برای شما آورده ایم .

اینستاگرام بازیگران-۳۶۰

امیر آقایی همراه با انتشار تصویر زیر نوشت :

هر کسی که اثری تولید میکند در سرزمین هنر، مالکِ آن اثر است، و هر مالک اثری، حق دارد در کنار خلقتش بایستد به تمامی.جعفر ،خالق فیلمش است، یاد آور شوم، اثر او یک تولید داخلی ست ،و ما در سالی هستیم که نامش حمایت از تولید داخلی ست، پناهی جان، تو سکوت میکنی و اثرت کارش را میکند در حیطه ی هنر، نه من میمانم و نه تو، اثرت خواهد ماند در تاریخ این سرزمین.

اینستاگرام بازیگران-360جعفر پناهی

بابک جهانبخش همراه با انتشار تصویر زیر نوشت :

کسى که بهشت را در زمین نیافته است
آن را در آسمان نیز نخواهد یافت !
خانه خدا نزدیک ماست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام بازیگران ۳۶۰ + تصاویر از امیر آقایی تا ستاره حسینی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..