تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه بجنورد: وضعیت حجاب و آرایش دختران در مدارس نامناسب شده است/اسدی: حق‌القدم روحانیون کم است

به گزارش شما نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در نشست تخصصی اعضای کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اظهار داشت: پیوند روحانیت و آموزش و پرورش باعث ارائه راهکارهای زیادی در نظام تعلیم و تربیت می‌گردد.

وی افزود: آموزش و پرورش و روحانیت یک روح در دو جسم، ولی با یک هدف مشترک است که با هدف تربیت و کادر سازی انسان‌های متدین برای نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: حق الزحمه طلبه‌ها در آموزش و پرورش باید پرداخت شود. حتی اگر آن‌ها نگویند شما حواستان به این موضوع باشد. ما جمع شدیم به مسائل کلان تر فکر کنیم و با ارائه راهکارها طرح نو بسازیم.

یعقوبی تصریح کرد: برای جوان ها الگو باشید تا غفلت و جهالت٬ جوان‌ها را هدایت و تبدیل به جوان انقلابی کند. سالن های ورزشی را در مدارس دو منظوره بسازید تا نماز هم در آن خوانده شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در مدارس گفت: وضعیت حجاب و آرایش دختران در مدارس نامناسب شده است. دختران را با امر به معروف و نهی از منکر به سمت حجاب ببرید تا حریم و حرمت مدرسه حفظ شود.

 حق القدم  روحانیون کم است

محمود اسدی رئیس آموزش و پرورش بجنورد نیز در این نشست اظهار داشت: فضاهای نمازخانه‌های مدارس نامناسب است. هزینه حق القدم روحانیون بسیار کم است که باعث عدم رغبت حضور روحانیون در آموزش و پرورش می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بجنورد گفت: نمازخانه مدارس در شان دانش آموزان نیست که باید وقف خیرین رابه تجهیز و ساخت نمازخانه‌ها هدایت کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه بجنورد: وضعیت حجاب و آرایش دختران در مدارس نامناسب شده است/اسدی: حق‌القدم روحانیون کم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..