تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش عجیب کشیش برای غسل تمعید یک نوزاد +فیلم

خشن ترین مراسم غسل تعمید که شاید تابحال ندیده اید! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است روش عجیب یک کشیش ارتودوکس را هنگام غسل تعمید یک نوزاد را در قبرس به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که این کشیش بازوهای یک نوزاد را گرفته است او را با شدت وارد آب می کند. این کشیش این عمل را چند بار و بدین شکل تکرار می کند و سپس نوزاد را تحویل والدینش می دهد.

 این شکل از غسل تمعید که " غسل تمعید با قدرت" مشهور است توسط کشیشان ارتودوکس یونانی انجام می شود. آنها این نوع غسل تمعید را راه حلی برای کاهش نرخ تولد می دانند. انتشار این ویدئو در توئیتر کاربران را در شوک و حیرت فرو برد و با واکنش آنها همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " آه خدای من، این خشن ترین مراسم غسل تمعیدی بود که دیدم."

گفتنی است؛ این اتفاق در یک کلیسای ارتودوکس در منطقه "ایاناپا" قبرس رخ داد.

بیشتر بخوانید

رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با زن 65 ساله +فیلم

انتهای پیام/

خشن ترین مراسم غسل تعمید که تابه حال دیده اید!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش عجیب کشیش برای غسل تمعید یک نوزاد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..