تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز تعجب خبرنگار روزنامه واشنگتن پست از اطلاع رهبر معظم انقلاب از نامه محرمانه ترامپ

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آدام تیلور - خبرنگار اختصاصی سیاست خارجی روزنامه واشنگتن پست - در پیامی در صفحه توییتر خود درباره اطلاع رهبر معظم انقلاب از نامه محرمانه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به کشورهای عرب خلیج فارس ابراز تعجب کرد. 

ابراز تعجب خبرنگار روزنامه واشنگتن پست از اطلاع رهبر معظم انقلاب از نامه محرمانه ترامپ

وی در توییتر خود نوشت: رهبر عالی ایران روز چهارشنبه در سخنرانی خود از نامه محرمانه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به متحدان این کشور در خلیج فارس خبر داد. مشخص نیست چطور او از این موضوع اطلاع داشته است.

انتهای پیام/ 

افشاگری رهبر انقلاب درباره نامه محرمانه ترامپ به متحدانش در حوزه خلیج فارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز تعجب خبرنگار روزنامه واشنگتن پست از اطلاع رهبر معظم انقلاب از نامه محرمانه ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..