تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج عایشه با پیامبر در سن 6 سالگی واقعیت ندارد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛شیخ صلاح‌الدین اوزگندوز،رهبر شیعیان ترکیه پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنگره بین‌المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امام ابوحنیفه می‌گوید دو سالی که در محضر امام صادق تلمذ کردم اگر این نبود هلاک شده بودم.

وی با بیان اینکه ازدواج عایشه با پیامبر اکرم(ص) در سن 6 سالگی واقعیت ندارد، گفت: عایشه زمان مبعث 7 سال داشته و تا هجرت 17 سال داشته‌اند و بعد از هجرت 24 ساله هستند که این واقعیات تاریخی حاکی از عدم بیان واقعیت در تاریخ است که برخی در مورد ازدواج عایشه با حضرت محمد(ص) بیان می‌کنند.

رهبر شیعیان ترکیه و رئیس جمعیت جعفریه استانبول با بیان اینکه چهره واقعی اسلام با این‌گونه روایات مورد خدشه قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: کاش می‌توانستند بگویند اصلاً اسلام این دروغ‌ها را قبول ندارد چراکه اسلام دین رحمت است.

وی با تأکید بر اینکه امر دست علمای اسلامی است، ادامه داد: آنچه بحث شده موردتوجه فقها است، موارد جدید فقهی مباحث خود را دارد و باید بر اساس دلایل خود باشد به‌هرحال این عرف منطقی همه علما است.

انتهای پیام/ش

افتتاحیه کنگره بین‌المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج عایشه با پیامبر در سن 6 سالگی واقعیت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..