تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین

ساعت: 14:41 منتشر شده در مورخ: 1397/02/23 شناسه خبر: 1362203

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک کامیون تانکردار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: ماموران حین گشت زنی در آزاد راه " قزوین – زنجان" به یک دستگاه کامیون حامل تانکر سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.


وی افزود: در بررسی از مدارک خودرو و راننده مشخص شد، کامیون فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی از کامیون 30 هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه عرضه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به ارزش 360 میلیون ریالی سوخت مکشوفه تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و راهی مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..