تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور برخی سرمایه‌گذاران در زنجان در حال نهایی شدن است/وضعیت کسب و کار شرایط را برای سرمایه‌گذاری سخت می‌کند

ساعت: 11:05 منتشر شده در مورخ: 1397/02/23 شناسه خبر: 1362078

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: حضور برخی سرمایه‌گذاران در زنجان در حال نهایی شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران خارجی در زنجان اظهار کرد: آغاز به کار این شرکتها در استان زنجان در حال نهایی شدن است که در آینده جزئیات در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم شرایط کشور برای سرمایه‌گذاری آماده شود، ابراز کرد: متاسفانه وقتی سرمایه‌گذاران شرایط کسب و کار ما را می‌بینند، کمی سخت این شرایط را قبول می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فضای کسب و کار در شرایط خوبی قرار ندارد، عنوان کرد: بروکراسی‌های بیش از اندازه نظام اداری و سردرگمی سرمایه‌گذار بین دستگاه‌های اجرایی شرایط را برای ما سخت کرده است.

وی با بیان اینکه ما در کسب و کار رتبه 124 دنیا را داریم، خاطرنشان کرد: وقتی مجموعه شرایط را می‌سنجیم نشان می‌دهد که وضعیت خوبی در این حوزه نداریم یعنی در تمام حوزه‌های مربوط به کسب و کار باید تلاشهای جدی انجام دهیم تا وضعیت بهبود یابد.

احمدی در خصوص آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی زنجان نیز گفت: قرار بود موضوع مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اردیبهشت ماه به صحن علنی مجلس بیاید که تا به امروز این امر محقق نشده است.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم موضوع مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یکی از دستورات روزها و هفته‌های آینده مجلس باشد و امیدوارم با تصویب آن شاهد آغاز به کار منطقه ویژه اقتصادی در زنجان باشیم.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از مدتها پیش مطرح بوده که بنا به دلایلی تا به امروز به تصویب نهایی نرسیده است.

وی با بیان اینکه تلاش همه مسئولان باید رونق اقتصادی باشد، خاطرنشان کرد: باید با جذب و تشویق سرمایه‌گذاران بتوانیم علاوه بر رشد اقتصادی از آمار بیکاری استان نیز بکاهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور برخی سرمایه‌گذاران در زنجان در حال نهایی شدن است/وضعیت کسب و کار شرایط را برای سرمایه‌گذاری سخت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..