تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع دانشجویان ارومیه در اعتراض به خروج آمریکا از برجام

ساعت: 13:28 منتشر شده در مورخ: 1397/02/23 شناسه خبر: 1362143

دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه در واکنش به خروج آمریکا از برجام تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه امروز در اعتراض به خروج آمریکا از برجام تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند.

دانشجویان ضمن برگزاری تجمع در واکنش به اقدام آمریکا درباره برجام، از مسئولان دولت خواستند از این پس طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کرده و پاسخ قاطعی به نقض عهد آمریکا دهند.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعار «مرگ ‌بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه آمریکا و متحدانش اعلام کردند.

در این تجمع اساتید و دانشجویان پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، قیام کربلا مسیر ملت ماست حکومت یزیدی حکومت آمریکاست، ما پیرو حسینیم ذلت نمی‌پذیریم، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، حامی مظلومان است ایران با شرافت، سپاه و ملت ما معنی اقتدار است تروریسم وهابی عامل استکبار است، نه سازش نه تسلیم مبارزه با آمریکا، مواضع ضدایرانی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تجربه مذاکره با آمریکای جنایتکار و بدعهدی این کشور در قبال برجام، ظرفیت فکری ملت ایران را بالا برد و موجب شد که حتی ساده اندیش ترین افراد در کشور نیز اگر انصاف و حسن نیت داشته باشند تا ابد هیچگاه صحبت از رابطه با آمریکا و مذاکره مجدد با این کشور نزنند.

این بیانیه می‌افزاید: در چنین  شرایطی از دولت دوازدهم انتظار می رود که وقت و سرمایه ملی را صرف تجربه اندوزی های بی حاصل نکند و با عدم اعتماد به کشورهای اروپایی به جای دل بستن به نقاط خیالی، تصمیمی خردمندانه اتخاذ کند.ما سربازان عاشورایی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در دانشگاه آزاد ارومیه خطاب به سیاسیون کشور اعلام می داریم ملت ایران اسلامی و در راس آن دانشجویان بصیر اجازه تکرار تجربه هایی نظیر برجام را نخواهد داد و مشت محکم خود را بر دهانی که سخن دشمنان را تکرار کند و از مذاکره بر سر خطوط قرمز مشخص شده از جمله قدرت موشکی کشور سخن بگوید، خواهد کوبید.

در پایان این مراسم  دانشجویان با امضای طومار و آتش زدن پرچم آمریکا خشم خود را از این رژیم غاصب نشان دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع دانشجویان ارومیه در اعتراض به خروج آمریکا از برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..