تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه مولود انقلاب و حافظ نیروهای انقلابی است

ساعت: 13:28 منتشر شده در مورخ: 1397/02/23 شناسه خبر: 1362159

نماینده مردم ماکو، شوط، چالدران و پلدشت گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مدافع انقلاب اسلامی بوده و مانع دستیابی دشمنان اسلام به اهدافش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، نماینده مردم شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی امروز در جریان دیدار با فرمانده سپاه چالدران با اعلام این مطلب گفت:نگرش و تفکر سپاه پاسداران برگرفته از ریشه های اعتقادی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که با داشتن روحیه شهادت طلبی از ارزشهای والای اسلام و نظام دفاع می کند.

عین الله شریف پور، با بیان اینکه سپاه از جنس خود انقلاب و مولود انقلاب است، افزود: امروزه هدف آمریکا و استکبار جهانی با به وجود آوردن داعش و حمایت از آن به جان هم انداختن مسلمانان و کشتار آنان به دست خود بدون دخالت مستقیم این کشور بود افزود: الحمدلله سپاه با صدور انقلاب به کشورهای منطقه از جمله سوریه، لبنان یمن و نابودی داعش در کشورهای سوریه و عراق توانست اقتدار و عظمت جمهوری اسلامیایران را دراین مناطق به نمایش بگذارد.

فرمانده سپاه چالدران نیز در این دیدار با اشاره به نقش موثر سپاه در امر محرومیت زدایی و امر سازندگی از این نهاد مقدس به عنوان بزرگترین نهاد کشور در عرصه های مختلف از جمله عمران و آبادانی روستا و مناطق محروم یاد کرد و گفت:امسال افزون بر ۴۰ طرح بسیج سازندگی با صرف اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و روستاهای مرزی و عشایر نشین در دست اجرا است.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری با بیان اینکه امروزه سپاه در این شهرستان همگام و همراه با نیروهای امنیتی و مرزبانی عهده دار تامین امنیت مردم منطقه است افزود :در حال حاضر در تمام مناطق این شهرستان همانند سایر کشورامنیت پایدارحاکم می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه مولود انقلاب و حافظ نیروهای انقلابی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..