تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح نظارتی ضیافت از بازار مازندران در ماه مبارک رمضان

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1397/02/23 شناسه خبر: 1362202

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح نظارتی گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران تحت عنوان «طرح ضیافت» در جهت نظارت بر عملکرد اصناف عرضه‌کننده کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی عباسی در گفت‌وگو با بلاغ، از آغاز طرح نظارتی گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران تحت عنوان «طرح ضیافت» که هم‌زمان به‌صورت متمرکز در سراسر کشور در جهت نظارت هر چه بیشتر و بهتر بر عملکرد اصناف عرضه‌کننده کالاهای ضروری و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود: امسال طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان با بهره‌گیری از توان و ظرفیت مضاعف نیروها و استفاده از امکانات گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: نظارت بر عرضه و فروش مواد پروتئینی، گوشت قرمز، لبنیات، قند و شکر، برنج، روغن، زولبیا و بامیه و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه پر فضیلت از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغ شده به شعب سیار است که تأکید شده با هرگونه سوءاستفاده احتمالی برخی افراد سودجو در این خصوص در چارچوب قوانین و مقررات به شدت و با قاطعیت برخورد شود.

عباسی با بیان اینکه عده‌ای به دلیل بالا رفتن نرخ ارز قصد سوء استفاده در بازار را دارند تا از این موقعیت نهایت سود را ببرند و در بازار اخلال ایجاد کنند.

وی افزود: به بهانه نوسانات نرخ ارز کسی حق گران‌فروشی ندارد و در صورت دریافت گزارش از مراجع ذی‌صلاح با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با هشدار به صنوف مبنی بر رعایت موازین شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خداست از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 124 و یا سامانه 135 تعزیرات حکومتی در میان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات مقتضی صورت گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح نظارتی ضیافت از بازار مازندران در ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..