تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 8400 داوطلب در آزمون مقررات ملی ساختمان مازندران

ساعت: 10:45 منتشر شده در مورخ: 1397/02/23 شناسه خبر: 1362049

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران خبر داد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اعلام برگزاری آزمون مقررات ملی ساختمان در روزهای 20 و 21 اردیبهشت‌ماه، از حضور 8 هزار و 477 مهندس در این آزمون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سیف‌الله علی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام برگزاری آزمون مقررات ملی ساختمان در روزهای 20 و 21 اردیبهشت‌ماه، از حضور 8 هزار و 477 مهندس در این آزمون خبر داد.

وی افزود: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته معماری، عمران، نقشه‌برداری، ترافیک ، تأسیسات مکانیکی، برقی و شهرسازی در روزهای 20 و 21 اردیبهشت‌ماه در دو نوبت صبح و عصر در شهرهای ساری (دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه امام محمدباقر(ع)، بابل(دانشگاه نوشیروانی) و چالوس(دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه آموزش عالی طبرستان) برگزار شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تصریح کرد: آزمون‌های معماری(نظارت )، عمران(نظارت) ،نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک صبح روز پنج شنبه 20 اردیبهشت‌ماه و آزمون‌های معماری(اجرا)، عمران(اجرا )، تاسیسات مکانیکی(نظارت) و تاسیسات برقی(نظارت) عصر همان روز برگزار شد.

علی‌نیا ادامه داد: آزمون‌های عمران(محاسبات)، تأسیسات مکانیکی و برقی (طراحی) نیز در صبح روز جمعه 21 اردیبهشت و آزمون معماری(طراحی) صبح و عصر همان روز برگزار شد.

به گفته وی، شرکت‌کنندگان جهت دریافت پروانه اشتغال مهندسی باید 50 درصد نمره آزمون را کسب کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پایان گفت: پذیرفته‌شدگان این آزمون، پس از صدور پروانه اشتغال، صلاحیت ورود به فعالیت‌های تخصصی و حرفه‌ای را پیدا خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 8400 داوطلب در آزمون مقررات ملی ساختمان مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..