تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش برجسته راویان نور در اردو‌های دانشجویی/ حضور بانوان در دفاع مقدس فراموش نشود

وزیر علوم در نشست قرارگاه راهیان نور مطرح کرد؛

نقش موثر مادران در دوران دفاع مقدس/ حضور حضور بانوان در دفاع مقدس فراموش نشودبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست قرارگاه راهیان نور بر نقش موثر بانوان و مادران در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: این حضور نباید به غفلت سپرده و فراموش شود، درست است که دفاع مقدس رویکردی مردانه داشته ، ولی زنان در همان دوران هم در خدمات پزشکی و حتی کار با اسلحه فعال بودند.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دست اندر کاران اردوهای دانشجویی راهیان نور و راهپیمایی اربعین اظهار کرد: در تنظیم و راه اندازی این اردوهای دانشجویی اقدامات خوبی صورت گرفته است و با ارزیابی عملکرد این عزیزان می توان نقاط قوت و احیاناً ضعف این اردوها را بررسی و در جهت رفع اشکالات و برگزاری بهتر و مناسب تر این اردوها اقدام کرد.

غلامی با اشاره به نقش برجسته راویان نور در اردوهای دانشجویی به جهت ایجاد روحیه و فضای جبهه و جنگ در میان دانشجویان شرکت کننده، گفت: عده ای از استادان دانشگاه ها خود از یادگاران دفاع مقدس هستند و با به کار گیری آنها در کنار راویان نور و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس که خود آنان شاهد قضایا بوده اند، می توان غنای بیشتری به حال و هوای این اردوهای دانشجویی داد.

وزیر علوم با بیان اینکه اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی کردستان کمتر انجام می شود، افزود: به نظر می رسد برنامه ریزی های مناسبی برای اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی کردستان باید صورت گیرد تا جوانان ما با این منطقه حساس در عملیات و عملکرد موفق رزمندگان اسلام در آن مناطق کوهستانی و صعب العبورآشنا شوند.

غلامی با بیان اینکه از طرف دانشگاه ها و ستاد وزارت باید پشتیبانی کاملی از این اردوها انجام شود، گفت: بودجه راهیان نور باید در بودجه های تفصیلی دانشگاه ها پیش بینی شود و در کل هر گونه حمایتی که به فعالیت های فرهنگی دانشجویان مربوط می شود باید از طرف دانشگاه ها به نحو احسن پشتیبانی شود.

اعزام ۸۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور در سال ۹۶

در ادامه این نشست محمد جواد نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با ارائه گزارشی از اردوهای دانشجویی راهیان نور و راه پیمایی اربعین گفت: در سال گذشته ۸۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور و ۱۱ هزار نفر در قالب ۱۴۹ کاروان به راهپیمایی اربعین حسینی اعزام شدند.

وی افزود: در حاشیه اردوهای راهیان نور، بازدید از سد کرخه، و پالایشگاه نفت آبادان نیز برای دانشجویان پیش بینی شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش برجسته راویان نور در اردو‌های دانشجویی/ حضور بانوان در دفاع مقدس فراموش نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..