تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز تحویل سکه آتی اردیبهشت ۹۷، از فردا در بورس کالا

فرآیند تحویل قرارداد آتی سکه طلا برای تحویل در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ از فردا(دوشنبه) در بورس کالا آغاز می‌شود.

به گزارش شمانیوز، فرآیند تحویل قرارداد آتی سکه طلا برای تحویل در اردیبهشت ماه 1397 از فردا (دوشنبه) از طریق گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران آغاز می‌شود.

بر این اساس تمامی مشتریان فروشنده و خریدار دارای موقعیت تعهدی باز وظیفه دارند، بر اساس ضوابط اعلام شده برای انجام فرآیند تحویل اقدام کنند.

بر اساس فرایند تحویل سکه توسط مشتریان فروشنده تمامی این مشتریان موظف هستند، حداکثر تا ساعت 13 روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 97 برای تبدیل سکه طلا به گواهی سپرده به بانک رفاه اقدام کنند.

همچین مشتریان فروشنده می‌توانند علاوه بر این حداکثر تا ساعت 15 و 30 دقیقه همان روز اقدام به خرید گواهی سپرده طلا در نماد معاملاتی «سکه تمام بهار آزادی تحویل یک روزه رفاه» با نماد "سکه 9712-01" نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز تحویل سکه آتی اردیبهشت ۹۷، از فردا در بورس کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..