تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری لامپ‌های هوشمند شیائومی با دستیار هوشمند گوگل

همکاری لامپ‌های هوشمند شیائومی با دستیار هوشمند گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیائومی لوازم‌خانگی جدید خود را به همراه دستیار گوگل اسیستنت کار می‌کنند به بازار عرضه می‌کند.

هدف اصلی شرکت شیائومی از تولید لوازم‌خانگی هوشمند کسب بازار ایالات متحده برای افزایش آمار فروش این برند است. از جمله اقدامات این شرکت  برای افزایش فروش محصولاتش مجهز کردن لوازم خانگی به دستیار هوشمند گوگل است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از شیائومی، تمامی لوازم‌خانگی این برند به زودی با گوگل اسیستنت به راحتی کار خواهند کرد. این ویژگی در محصولات شیائومی مسیر هموارتری را برای تحقق رویاهای این برند باز می‌کند. تعدادی از تولیدات کمپانی شیائومی که به فناوری گوگل اسیستنت همراه هستند، عبارتند از: لامپ LED کنار تخت خواب، پریزهای هوشمند، سیستم هوشمند روشنایی داخلی. این محصولات را می‌توان با فرمان صوتی که از پشتیبانی گوگل اسیستنت بهره می‌برند، کنترل کرد.

لامپ هوشمند جدید شیائومی 16 میلیون رنگ را به انتخاب کاربر در اختیار وی قرار می‌دهد.
همکاری لامپ‌های هوشمند شیائومی با دستیار هوشمند گوگل

بیشتر بخوانید:
بهترین ربات‌های خانگی خارق‌العاده و هوشمند
گجتی هوشمند که اجازه نمی‌دهد در مصرف نمک زیاده روی کنید

انتهای پیام/

لامپ هوشمند شیائومی مجهز به گوکل اسیستنت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری لامپ‌های هوشمند شیائومی با دستیار هوشمند گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..