تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱۲ کیلو گرم تریاک توسط ماموران گمرک از باطری خودرو

بر اساس اعلام گمرک ایران، دوازده کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران گمرک از داخل باطری یک دستگاه کامیون کشف شد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از گمرک ایران، ماموران گمرک سرخس به فاصله دو روز پس از بهره برداری از پیشرفته ترین ایکس ری کامیونی در این گمرک با کمک ایکس ری کامیونی و سگ مواد یاب از داخل باطری یک دستگاه کامیون ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

مواد مخدر به طرز ماهرانه ای داخل باطری کامیون جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران گمرک و با همکاری نیروهای مرزرانی کشف و ضبط شد.

گمرک سرخس در هفته گذشته با حضور رئیس کل گمرک ایران به ایکس ری کامیونی مجهز شد و ماموران گمرک به کمک همین دستگاه موفق به کشف کشف این میزان مواد مخدر شده اند .

بر اساس این گزارش، گمرک سرخس در شمال شرقی استان خراسان رضوی و کشور قرار دارد که هم مرز با کشور ترکمنستان است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱۲ کیلو گرم تریاک توسط ماموران گمرک از باطری خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..