تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی Galaxy A8 Star سامسونگ در آستانه عرضه قرار گرفت + تصویر

گوشی Galaxy A8 Star سامسونگ در آستانه عرضه قرار گرفت + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ ماه گذشته دو گوشی هوشمند با شماره سریال‌های SM-G8750 و SM-G8850 معرفی کرد و اعلام کرد که به زودی رونمایی و عرضه خواهند شد اما اطلاعاتی از نام دقیق آنها ارائه نداد.

اما اخیرا گزارشی توسط 3C منتشر شده است که احتمالا نام و برخی از مشخصات فنی گوشی‌های جدید سامسونگ را فاش می‌کند.

بر این اساس احتمال می‌رود نام حقیقی این دو گوشی به ترتیب Galaxy A8 Lite و Galaxy A8 Star باشد. درباره مشخصات فنی آنها نیز گفته می‌شود که احتمالا به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، حافظه رم ۴ گیگابایتی ، دوربین اصلی دوگانه ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی و ظرفیت باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهند بود.

در ادامه تصاویری از تایید فنی این دو گوشی توسط TENAA و مشخصات فنی آنها را مشاهده می‌کنید:

گوشی Galaxy A8 Star سامسونگ در آستانه عرضه قرار گرفت + تصویر

گوشی Galaxy A8 Star سامسونگ در آستانه عرضه قرار گرفت + تصویر

انتهای پیام/

دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ در آستانه عرضه + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی Galaxy A8 Star سامسونگ در آستانه عرضه قرار گرفت + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..