تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با زن 65 ساله +فیلم

رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با  زن 65 ساله خبرساز شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه چند مامور پلیس آمریکا را با یک زن 65 ساله به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این چهار مامور با بکار بردن عبارات زشت و زننده " رز کمپبل" را از خودروی شخصی اش بیرون می کشند. این حادثه روز 4 می و در یکی از جاده های ایالت جورجیا رخ داد.

در این ویدئو ابتدا مامور پلیس "جیمز لگ " به خودروی این زن سلخورده نزدیک شد و پس از کمی صحبت شروع به داد زدن کرد. سپس مامور پلیس دیگری نیز به او ملحق شد و در ادامه مامور لگ با استفاده از زور تلاش کرد این زن را از خودرو بیرون بکشد. آنها با گفتن این جمله که " تو باید از ماشینت پیاده شوی" سعی کردند این زن را از ماشینش پیاده کنند. این زن در حالی که مقاومت می کرد گفت : " این رفتاری غیر قابل قبول است قربان!"

در ادامه یک خودروی پلیس دیگر در پشت خودروی رز توقف کرد و دو مامور پلیس دیگر به دو مامور نخست پیوستند وتلاش کردند تا با استفاده از زور، رز را از خودرو پیاده کنند.

پس از این حادثه این زن در مصاحبه با WSB گفت هرگز انتظار چنین رفتاری را از پلیس آمریکا نداشته است. رز گفت برای او دیدن این صحنه ها مانند دیدن صحنه های یک فیلم سینمایی بود. رز گفت آنقدر دچار استرس شده بود که احساس می کرد قلبش هر لحظه ممکن است منفجر شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی جورجیا با انتشار اطلاعیه ای ضمن براز تاسف از این اتفاق گفت که مطمئنا این طرز برخورد از نظر پلیس غیر قابل قبول است و به هیچ وجه معرف سازمانی که او در آن کار می کند نیست.

عاقبت زورگویی به یک مرد بی خانمان! +فیلم

انتهای پیام/

برخورد غیرانسانی پلیس آمریکا با زن سالخورده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با زن 65 ساله +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..