تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران متعصب فوتبال در مستند«عشقی به رنگ رنگ » از شبکه مستند

هواداران متعصب فوتبال در مستند«عشقی به رنگ رنگ » از شبکه مستندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا رشیدیان تهیه کننده و کارگردان گفت: در هر جامعه نیروهای بالقوه فراوانی وجود دارد که بکارگیری و استفاده صحیح و به هنگام از آنها موجب رشد و تعالی جامعه و بی‌توجهی به آن‌ها سبب بروز ناهنجاری و کج‌روی‌های متعدد خواهد شد؛ مستند «عشقی به رنگ رنگ» نگاهی آسیب‌شناسانه به یکی از همین پدیده‌های اجتماعی در قالب هواداری از یکی از تیم‌های محبوب فوتبال دارد.

وی افزود: در این فیلم شاهد آن خواهیم بود که چگونه تماشای یک مسابقه فوتبال از یک تفریح ساده به یک عصیان و ناهنجاری تبدیل می‌شود.

تهیه‌کننده مجموعه مستندهای اجتماعی «جستار» گفت: این روایت تمثیلی از جریان‌های اجتماعی است اینکه افراد را یک عنصر عادی جامعه به هواداری متعصب و در نهایت موجودی افسارگسیخته بدل می‌کند.

«عشقی به رنگ رنگ» را رضا رشیدیان تهیه‌کرده و از دیگر عوامل آن می‌توان به نویسنده: سعید ملیح، پژوهشگر: محمد فتحی نیا، تدوین: محمد تیموری و احمد وفایی، گفتار متن: مهران دوستی و میثم نیکنام، تصویربرداران: محمود مروتی، علی مداحی، عباس صاحب، رضا حسین زاده و صدابرداران: شهاب رضایی و منصور شهباز زاده اشاره کرد.

انتهای پیام/

پخش مستند «عشقی به رنگ رنگ» از شبکه مستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران متعصب فوتبال در مستند«عشقی به رنگ رنگ » از شبکه مستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..